اسپاگتی با خوراک گوشت و طرز تهیه

اسپاگتی با خوراک گوشت / به گزارش رکنا ، اسپاگتی به عنوان یکی از غذاهای محبوب ایتالیایی شمرده می‌شود که غالباً از سمولینا یا آرد معمولی و آب تهیه می‌شود.

مواد لازم برای 6 نفر

800 گرم گوشت قرمز خرد شده

4 عدد فلفل قرمز

2 ق س آرد سفید

3 عدد پیاز خرد شده

2 ق چ فلفل پاپریکا

200 میلی‌لیتر آبگوشت

450 گرم اسپاگتی

150 گرم خامه

1 ق س پیازچه خرد شده

به میزان لازم نمک،فلفل و روغن‌زیتون

1 فر را با دمای 180 درجه سانتی‌گراد روشن کنید. فلفل‌قرمزها را از وسط به دو نیم کرده و دانه‌های داخلش را درآورید، سپس آنها را آغشته به روغن‌زیتون و کمی نمک و فلفل کنید. فلفل‌ها را روی سینی فر بچینید وآن را به مدت 10 دقیقه داخل فر قرار دهید، سپس آنها را از فر درآورید. به‌صورت تکه‌های یک سانتی خردشان کنید.

2 آرد را با مقداری نمک مخلوط کنید، سپس تکه‌های گوشت را داخل آن بریزید و آنها را آغشته به مخلوط آرد کنید. داخل یک قابلمه مقداری روغن ‌زیتون بریزید و روی حرارت قرار دهید، سپس تکه‌های گوشت را داخل آن تفت دهید. سپس آنها را از قابلمه درآورید.

3 حال پیازهای خرد شده را بریزید و به مدت 5-4 دقیقه تفت دهید تا طلایی‌رنگ شوند، سپس فلفل پاپریکا و فلفل‌های خرد شده را اضافه کرده، حدود یک دقیقه تفت دهید. در این زمان تکه‌های گوشت را به قابلمه برگردانید و مواد را با هم تفت دهید. آب گوشت را هم اضافه کرده و صبر کنید تا جوش بیاید، سپس حرارت را کم کنید، در قابلمه را بگذارید و حدود یک ساعت و نیم صبر کنید تا گوشت بپزد.

4. چند دقیقه قبل از اینکه گوشت آماده شود، قابلمه را پر از آب کرده و آن را روی حرارت قرار دهید تا جوش بیاید، سپس اسپاگتی را همراه با مقداری نمک و روغن‌زیتون داخل آن بریزید و صبر کنید تا کاملاً نرم شود، سپس آن را آبکشی کنید.قبل از اینکه گوشت را از روی حرارت بردارید، خامه را همراه با مقداری نمک به آن اضافه کرده و هم بزنید، سپس آن را از روی حرارت بردارید. اسپاگتی را در ظرف مرود نظرتان بکشید. خوراک گوشت را هم روی آن بریزید و با پیازچه‌های خرد شده تزیین کرده ، سرو کنید.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 531088 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟