طرز تهیه یک غذای لبنانی + فیلم
حجم ویدیو: 15.46M | مدت زمان ویدیو: 00:00:53

به گزارش رکنا، امروز یکی از خوشمزه ترین و لذیذترین غذاهای لبنانی را به نام آنچیلادا برایتان آوردم. حتما این فیلم را تا انتها ببینید و در اولین فرصت‌ درست کنید.

طرز تهیه:

ابتدا سینه مرغ را به‌ صورت‌ نواری خرد کردم و با نمک، فلفل ، یک قاشق سس مایونز و چند قاشق روغن مایع مرینیت کرده‌ و یک ساعت‌ داخل یخچال استراحت دادم. حالا داخل‌ یک تابه‌ بدون‌ روغن‌، مرغ ها را کاملا سرخ می‌کنیم.  نان های لواش را از وسط نصف کرده و مطابق فیلم ساندویچ ها را آماده می‌کنیم. من اول کمی سس گوجه‌ زدم، بعد پیاز و جعفری، کمی سس مایونز، مرغ و سیب زمینی سرخ شده‌ ‌، بعد نان ها را رول می‌کنیم. حالا ساندویچ ها را داخل تابه‌ مستطیل شکل که‌ کفش کاغذ روغنی گذاشتیم به‌ ترتیب می‌چینیم و سس گوجه‌ را روی ساندویچ ها می‌مالیم و با چاقو برش می‌دهیم.

در آخر با پنیر پیتزا کاور می‌کنیم. روی حرارت کم‌ به مدت‌ 20 دقیقه می گذاریم تا پنیرها آب شود. در آخر کمی جعفری خردشده، آویشن و پاپریکا را روی پنیرها می‌ریزیم. برای درست‌ کردن‌ سس گوجه اول چند عدد گوجه‌ فرنگی را پوره می‌کنیم، داخل یک تابه‌ کوچک می گذاریم بپزد و آبش کشیده شود. بعد کمی روغن‌ ریخته و یک قاشق رب اضافه می کنیم و می گذاریم کاملا سرخ شود، آخر سر  هم کمی نمک و فلفل می زنیم.

کدخبر: 882846 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟