سبزه ژله ای برای عید نوروز

برای درست کردن ژله به سکل سبزه عید طبق مراحل زیر عمل کنید.

به گزارش رکنا ، اول دوتا پودر ژله آلوئه ورا را در آب جوش حل کنید و داخل قالبی که چرب کردید بریزید و اجازه دهید تا چهار ساعت داخل یخچال بماند.

مقداری خامه را در یک قاشق غذاخوری آب جوش حل کنید تا کمی شل بشود. اگر خامه تان سفت تر بود دوباره آب جوش اضافه کنید سپس با رنگ خوراکی سبز مخلوط کنید ، داخل سرنگ را پر از مواد کنید و داخل ژله فرو ببرید و مواد سبز را آرام خالی کنید و بالا بیاورید، به همین شکل ادامه بدهید تا پر شود؛ البته کمی زمان می برد.

سپس پودر ژله طالبی را در یک لیوان آب جوش حل کنید و چند قاشق از ژله طالبی را روی مواد بریزید و بگذارید در یخچال تا سوراخ هایی که باز شده را بگیرد. سپس به ژله طالبی باقی مانده بستنی وانیلی و کمی رنگ سبز اضافه کنید و نصف آن را روی مواد بریزید و بگذارید در یخچال تا ببندد، حالا نصف پودر ژله انار را با نصف لیوان آب جوش مخلوط کنید و نصف بستنی وانیلی هم اضافه کنید و بریزید روی مواد سبز و در یخچال قرار دهید. وقتی کمی گرفت بقیه ژله طالبی که با بستنی وانیلی مخلوط کرده بودید را روی آن بریزید و بگذارین چند ساعت بماند و بعد از قالب جدا کنید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

@zeynab_hiseyni2697

کدخبر: 669570 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟