پیتزای رژیمی رنگارنگ مخصوص چاق ها+ دستور تهیه خانگی

مواد لازم

کدو: نصف یک عدد

فلفل قرمز و زرد: از هر کدام نصف و خرد‌شده

رب گوجه فرنگی: یک قاشق غذاخوری

پودر سیر: یک قاشق چای‌خوری

مارگارین: یک قاشق غذاخوری

آویشن: یک قاشق چای‌خوری

پنیر رنده شده: نصف لیوان

خمیر مینی پیتزا: چهار عدد

فلفل سیاه: به مقدار لازم

طرز تهیه

فلفل دلمه ای

کار خود را با درست‌کردن سس پیتزا آغاز می‌کنیم. یک قاشق غذاخوری رب گوجه‌فرنگی را با پودر سیر و آویشن مخلوط می‌کنیم. به این مواد کمی فلفل سیاه و نمک اضافه کرده و خوب هم می‌زنیم. بعد از ترکیب کامل مواد سس با هم، سس ما آماده است. شما می‌توانید این سس را در پیتزاهای دیگر نیز استفاده کنید. حالا سس را کنار گذاشته و به سراغ بقیۀ کارهایمان می‌رویم.

غذاهای رژیمی

در این مرحله یک قاشق از مارگارین را برداشته، داخل ظرفی ریخته و روی حرارت قرار می‌دهیم تا مارگارین ذوب شود. بعد از آماده‌شدن مارگارین حالا نوبت تهیه پیتزا است.

برای تهیه پیتزای سبزیجات، ابتدا یک کاغذ روغنی را داخل سینی فر گذاشته و مینی خمیرهای پیتزا را روی آن می‌چینیم. این مینی خمیرها را با یک لیوان به آرامی شکل می‌دهیم. ( در ویدیو می‌توانید آن را ببینیند) بعد از شکل دادن به خمیرها، در ابتدا سس تهیه شده را داخل آن پهن می‌کنیم. سپس کدوهایی را که نازک حلقه حلقه کرده‌ایم را روی سس‌ها قرار می‌دهیم. در ادامه فلفل دلمه‌ای‌ ریز‌شده را روی آن قرار داده و در آخر پنیر پیتزای رنده‌شده را روی مواد می‌ریزیم. با مارگارین روی خمیرها و مواد را چرب می‌کنیم. این کار را برای جلوگیری از خشک‌شدن پیتزا انجام می‌دهیم. در ادامه چند مینی خمیر را نیز با لیوان شکل داده، داخل آن را در آورده و روی پیتزاها قرار می‌دهیم، به‌طوری‌که مواد پیتزا داخل این خمیرها قرار بگیرد. فقط مواظب باشید که زیاد نشود!پیتزاهای آماده‌شده را داخل فری که با دمای ۲۰۰ درجه سانتیگراد گرم شده است قرار می‌دهیم. بعد از ۱۵ دقیقه پیتزای سبزیجات ما آماده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 374797 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟