پرسش و پاسخ

ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • در خانواده ما بین بچه‌ها فرق می‌گذارند

    حس می‌کنم یکی را در خانواده بیشتر از من و داداشم دوست دارند و حتی وقتی او جلویشان می‌ایستد باز طرف او را می‌گیرند و همیشه قربون صدقه‌اش می‌روند.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ ۱۱:۲۶:۰۵
  • چطور توجه شوهرم را به خودم جلب کنم؟

    شوهرم ‌به ‌من ‌بی‌اعتنایی ‌می‌کند ‌‌و به ‌من ‌توجهی ‌ندارد.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ ۱۱:۲۱:۵۶
  • جوانی به زور وارد زندگی من شده است

    به یک پسر جوان علاقه‌مند شدم به زور وارد زندگیم شد و الان رفته است. متاهلم البته جدا از همسرم زندگی می‌کنم به خاطر دخترم تحمل کردم. این جوان قول داده اگر طلاق بگیرم صیغه‌ام می‌کند.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ ۱۱:۱۷:۴۱
  • شوهرم با من مشورت نمی‌کند

    من خانمی 28 ساله هستم 9سال است ازدواج کردم همسرم انتخاب خانواده‌ام بود البته من هم قبول کردم دیگر که زندگی کنم، شوهرم خیلی با من صحبت نمی‌کند و مشورت و اعتقاد دارد همین که نیازهای زندگی را تامین می‌کند بس است عین دو تا خواهر برادر شدیم نمی‌توانم طلاق بخواهم چون پسرم 7سالش هست و به دوتای ما وابسته است، الان چند وقت عصبی شدم البته عصبانی نه دیوانه شدم اینقدر خودم را مشغول خانه و کارهایش کردم که وسواس هم دارم می‌گیرم در حالی که کاملا به خودم و سلامتم بی‌اهمیت شدم. چکار باید کرد؟

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۳/۰۴ ۱۰:۵۶:۴۸
  • من شوهرم را دوست دارم اما او به من شک دارد

    مادردو فرزند هستم کم‌حرف هر چی مشکل دارم خودخوری می‌کنم همسرم گاهی اوقات شکاک می‌شود این موضوع خیلی اذیتم می‌کند. عاشقانه همسرم را دوست دارم و عاشق فرزندانم هستم ولی این شکاکی همسرم خیلی عذابم می‌دهد گاهی اوقات هم به درگیری و بگومگو تمام می‌شود. لطفا راهنمایی کنید.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۳/۰۴ ۱۰:۵۰:۴۶