پرسش و پاسخ

ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • نمی‌توانم رازم را به کسی بگویم

    خانم خانه‌دار هستم. همسر دوم شوهرم هستم و زندگی معمولی دارم. افسردگی از زمان نوجوانی دارم. گوشه‌گیر هستم در ضمن شوهرم خیلی من را دوست دارد. سه فرزند دختر دارم اما حرف دلم را نمی‌توانم به کسی بگویم اینکه در نوجوانی به من آسیبی رسید.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ ۱۲:۳۱:۲۱
  • از زندگی ام رضایت ندارم

    من دوازده سال که ازدواج کرده‌ام و اصلا از زندگیم راضی نیستم. شوهرم فقط حرف خودش را می‌زند و به من فحش می‌دهد. چکار کنم؟

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ ۱۲:۲۴:۲۰
  • احساس می‌کنم همسرم به من خیانت می‌کند

    همسرم به دنبال خوشگذرانی با دختران نامحرم است و همیشه شب‌ها تا صبح سرش در گوشی است و به من می‌گوید من با کسی دوست نیستم در حالی که من چند بار پیامک دخترها را در گوشی‌اش دیده‌ام.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۲:۴۰:۵۷
  • دیگر خودم را دوست ندارم

    دختری هستم ۱۸ ساله حدودا ۵ سال است که به همه چیز بی‌میل هستم و اصلا علاقه‌ای به چیزی ندارم. حس می‌کنم دنیا به شدت پوچ است و خیلی به خودکشی و مرگ فکر می‌کنم. جوری شده که حتی به مردن علاقه پیدا کرده‌ام و از خونه بیرون نمی‌روم و بیشتر تایم را در خانه می‌گذرانم. از شدت غمی که حتی نمی‌دانم چیست عذاب می‌کشم. حس می‌کنم شدیدا افسرده هستم این بی‌علاقگی فکر به خودکشی و مرگ دوست نداشتن خودم و امید نداشتن به آینده بی‌قرارم و ناراحتی که دارم انگار اصلا از بین نمی‌رود. نمی‌توانم درست تصمیم بگیرم و همیشه فکرم همه جا هست. احساس تنهایی شدید و بی‌کسی دارم حتی به شدت زیاد هم ‌می‌خوابم شاید در روز ۱۳ ساعت حتی. به نظرتان احتیاج به روانشناس دارم؟ چیکار باید بکنم؟

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۲:۳۳:۵۹
  • شوهرم بددهان است و به من زخم زبان می‌زند

    متاسفانه همسرم بددهان است مرتب فحش و ناسزا می گوید و سر کوچکترین چیز دعوا راه می اندازد. هرچه نصیحت کردم فایده ندارد. شش خواهر یکی از دیگری بدتر هستند. خسته شده ام و تصمیم به طلاق دارم. لطفا راهنمایی کنید. حاضر نیست به روانشناس برود مرتب هم زخم زبان می‌زند.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۱:۲۹:۱۸