پرسش و پاسخ

ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • شوهرم بیش از حد به خانواده اش وابسته است

    شوهرم بشدت به خانواده‌اش وابسته است. با اینكه هنوز چند ماهی از ازدواج‌مان نمی‌گذرد ولی اصرار می‌كند كه روزها را كنار خانواده‌اش سپری كنیم. او به قدری به خانواده‌اش وابسته است كه نمی‌تواند برای چند روز از آنها جدا بماند و این موضوع من را نگران و ناراحت كرده است. می‌خواستم بدانم دلیل این رفتارهای او چیست؟

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۰:۳۷:۴۳
  • باید با دوقلوها مثل هم رفتار کرد؟

    فرزندانم دوقلو هستند، نمی‌دانم آیا انتخاب لباس یكسان و رفتارهای یكسان با دوقلوهایم كار درستی است یا خیر؟ چگونه می‌توانم با دوقلوهایم به درستی رفتار كنم؟

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۰:۳۴:۴۹
  • دخترم با ما مشورت نمی‌کند

    دخترم نوجوان است. او به حرف‌های من و پدرش گوش نمی‌كند و تنها خودش می‌خواهد در مسائل مربوطه تصمیم‌گیری كند. این موضوع من و پدرش را بسیار عصبی و نگران كرده است. چگونه باید با او رفتار كنیم؟

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۰:۳۲:۵۶
  • پدر و مادرمان ما را درک نمی‌کنند

    ما دو خواهریم که از این زندگى خیلی خسته شدیم. پدر و مادرمون درک‌مون نمی‌کنند و همه چیز را از ما دریغ می‌کنند. ما کمی آزادى می‌خواهیم.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۰:۳۰:۵۹
  • انتظارات همسرم نابجاست

    چهار سال است كه ازدواج كرده‌ام. زنم برخی مسائل را پنهان می‌كند و انتظارات بی‌جایی دارد كه شرایط را در خانواده ناآرام كرده است. نمی‌دانم علت این رفتار‌های او چیست؟

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۰:۲۸:۲۴