پرسش و پاسخ

ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • شوهرم بیش از حد به فکر برادرش است

    من و شوهرم در همه موارد با هم تفاهم داریم به جز اینکه داداشش از نظر مالی یک کم پایین‌تر از ماست و او همیشه هوای آنها را دارد. البته این را هم بگویم از بس هواشان را دارد دیگر شده وظیفه برایش و از نظر زندگی تفاوتی با ما ندارند.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۳/۰۱ ۱۱:۵۹:۰۷
  • با دیدن زنان زیبا، غمگین می‌شوم

    دختری 27 ساله هستم که خودم را خیلی زشت می‌بینم. هر وقت قیافه خودم را در آینه می‌بینم، حس بدی پیدا می‌کنم. خواهر و دوستانم بارها گفته‌اند که ایراد خاصی در صورتم ندارم اما من هر زن زیبایی را در کوچه و خیابان می‌بینم، بسیار غمگین می‌شوم. لطفا راهنمایی‌ام کنید چه کنم؟

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ۱۳:۲۰:۱۷
  • از این رفتار پدرم متنفرم

    دختری 16ساله هستم. پدرم تا این سن منو مجبور می‌کنه که موقع شب به‌خیر گفتن، همدیگر رو ببوسیم. من از این کار متنفرم و بزرگ‌ترین عذاب من است. پدرم متوجه نمی‌شود من بزرگ شده‌ام و از این کار خوشم نمی‌آید. به بابام چه بگویم که ناراحت نشود؟

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۱۱:۳۸:۵۲
  • نامادری‌ام می‌خواهد همه اموال پدرم را صاحب شود

    21 ساله هستم. مادرم هشت سال پیش فوت کرد و سه سال است که پدرم دوباره ازدواج کرده. مشکل من با نامادری‌ام است. او برای این‌که پدرم همه اموالش را به نام او بزند و همه را تصاحب کند، مدام مظلوم‌نمایی می‌کند. چه کنم؟

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۱۱:۳۳:۲۴
  • پسر 2 ساله‌ام فقط دوست دارد فیلم‌های خودش را ببیند

    پسری 2 ساله دارم که هر وقت من از سر کار به خانه می‌رسم، می زند زیر گریه که گوشی‌ات را بده. گوشی را هم که می‌گیرد، فقط دوست دارد فیلم‌های خودش را ببیند که من با دوربین ضبط کرده‌ام. گاهی هم موقع دیدن این فیلم‌ها با خودش صحبت می‌کند. این اتفاق، عیبی دارد یا برعکس، خوب هم هست؟ راهنمایی‌ام کنید.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۱۱:۳۹:۵۶