پرسش و پاسخ

ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • از روبه‌رو شدن با مردم می‌ترسم

    من ۳۳ سال دارم استرس و عدم اعتماد به نفسم من را از زندگی کردن می‌ترساند کاری ندارم از روبه‌رو شدن با کار و مردم استرس می‌گیرم که نکند سوتی بدهم یا از من ایراد بگیرند به ازدواج ‌هم اصلا فکر نمی‌کنم کمکم کنید.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۳/۰۴ ۱۰:۳۹:۴۵
  • در بچگی به من تجاوز شد

    مشکل من برمی‌گردد به شش هفت سالگیم که دایی کوچیکم که از من ده سال بزرگتر بود بهم تجاوز کرد.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۳/۰۴ ۰۹:۵۲:۳۹
  • پسرم سر درس خواندن لجبازی می‌کند

    پسری دارم که کلاس اول است وقتی به او بگویم بیا تکالیفت را انجام بده لجبازی میکند یا کتک‌کاری و با دعوا می‌نویسد. پدرش هم کم‌بیناست نمی‌دانم با او چگونه رفتار کنم.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۳/۰۴ ۰۹:۴۶:۲۹
  • کارهای برادرم غیرقابل تحمل شده است

    من خواهر یک جوانم که کار من و مادرم هر روز خدا گریه و آه و ناله است. یک برادر سی ساله دارم که ازدواج نکرده این برادرم از نظر مردم عالیه ولی در خانه دارد ما را می‌کشد. کارش این است که با زن‌های شوهردار دوست می‌شود زن‌هایی که یکی دوتا بچه دارند. بعضی وقت‌ها گوشی‌اش را چک می‌کنم تا ببینم چکار می‌کند. قبلاً با یک زنی که دوتا بچه داشت دوست شده بود، ولی من به خانواده‌ام گفتم و جلویش گرفته شد حالا گیر داده به یکی از اقوامی که یک بچه دارد. به مامانم گفتم و رفت به او گفت که زد کل شیشه‌های خانه را شکست. یعنی هر وقت به او می‌گوییم کاری می‌کند که ما از کارمان پشیمان بشویم. من به عنوان خواهر چکار کنم؟

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۳/۰۴ ۰۹:۴۱:۳۹
  • دخترم عصبی است و به حرف کسی گوش نمی‌دهد

    بنده و همسرم 20 سال هست که زندگی مشترک تشکیل داده‌ایم دخترمان 11 ساله و پسرمان 8 ساله است. هر دو شاغلیم. دخترمان بسیار بددهن پرخاشگر و عصبی است به حرف هیچکس گوش نمی‌دهد احترام ما را نگه نمی‌دارد. بسیار سر به هوا شلخته و بی‌نظم است و اکثرا در خانه دعوا راه می‌اندازد در درسش بسیار جدی و دانش‌آموز زرنگی است. با خانه‌نشینی و مدرسه مجازی امسال اخلاقش بدتر شده است و از صبح تا شب گوشی دستش است. نمی‌دانیم چطور برخورد کنیم لطفا راهنمایی بفرمایید.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۳/۰۲ ۱۲:۲۲:۴۸