2 صبحانه جذاب با نان تست / فیلم
حجم ویدیو: 8.78M | مدت زمان ویدیو: 00:00:23

به گزارش رکنا، با نزدیک شدن به بازگشایی مدارس یکی از دغدغه های مادران عزیز صبحانه فرزندان است که معمولا چون صبح زود از خواب بیدار می شوند نمی خورند. شما می توانید صبحانه های متنوع و در عین حال سرشار از مواد مغذی را برای کودکان تان درست کنید که اشتهای آنها را تحریک کند. در این فیلم می بینید که با استفاده از نان تست و تخم مرغ و مقداری سوسیس خرد شده و گوجه فرنگی و پیازچه و ژامبون چگونه می توان 2 نوع صبحانه خوشمزه درست کرد.

برای درست کردن یکی از این صبحانه ها کافی است وسط نان تست را خالی کنید و بعد در تابه کمی کره بریزید و وقتی ذوب شد نان تست را در تابه بگذارید. در قسمت وسط خالی شده نان تست یک عدد تخم مرغ بشکنید و هم بزنید تا زرده و سفیده پخش شود. سپس یک عدد سوسیس برش خورده را در وسط آن بگذارید و اطراف آن پنیر رنده شده بریزید و باز هم روی آن گوجه فرنگی های بریده شده و مقداری پیازچه خرد شده و باز هم پنیر رنده شده بریزید. سپس روی آن یک نان تست دیگر بگذارید و در تابه را ببندید تا هر دو طرف ساندویچ شما سرخ شود.

یک صبحانه دیگر بدین شکل تهیه می شود که در تابه کمی کره بریزید و بعد که داغ شد یک عدد تخم مرغ و پیازچه و ژامبون و سوسیس ریخته و هم بزنید تا مواد با هم ترکیب شوند. سپس یک نان تست بردارید و دورتادور آن را ببرید و بخش سفید آن را روی مواد داخل تابه بگذارید و بعد برگردانید و اجازه دهید هر دو طرف به سبزیجات و ژامبون آغشته شود. بعد در تابه را بگذارید تا کاملا سرخ شود. نوش جان.

کدخبر: 929915 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟