ساندویچ هات داگ تند با نان تست

مواد لازم

۲ قاشق غذاخوری کره (سه قسمت مساوی)

یک هاتداگ، ۴ برشِ طولی خورده باشد

دو نان تُست (مربعی)

دو ورقه پنیر چدار

نصف پیمانه فلفل تند قرمز

نمک

مراحل تهیه

یک سوم کره را در یک تابهٔ نچسب و روی شعله متوسط آب کنید تا کف بزند. سپس برش‌های هاتداگ را در آن بپزید. هر از گاهی این رو و آن کنید تا هر دو طرفشان پخته شود. سپس آنها را به بشقابی منتقل کنید.

دو برش نان را به تابه منتقل و برشته کنید، کافی است که یک طرف هر کدامشان به رنگ طلایی-قهوه‌ای در آید که این حدود ۲ دقیقه طول می‌کشد. طرف دیگر را فعلا برشته نکنید.

نان را به تخته منتقل کنید و طرف برشته را رو به بالا قرار دهید. برش‌های پنیر چدار را روی هر یک بگذارید. سپس هاتداگ و فلفل قرمز را به یکی اضافه کنید، و دیگری را روی آن برگردانید تا ساندویچ بسته شود. (طرف برشته نان‌ها در داخل قرار می‌گیرند.)

یک قطعه دیگر از کره را داخل تابه بگذارید و آب کنید، حرارت را از متوسط به کم برسانید. سپس ساندویچ را در آن قرار داده و حدود ۵ دقیقه بپزید تا نان به رنگ قهوه‌ای در آید. سپس با یک کفگیر فلزی ساندویچ را بردارید، قطعه سوم کره را در تابه بگذارید تا آب شود، و بعد طرف دوم ساندویچ را بپزید. در این حین که می‌پزد، مقداری نمک به آن بزنید و هر از گاهی جا به جا کنید تا کامل برشته شود. بعد از ۵ دقیقه، تُست پنیری شما آماده خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 336569 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟