پرسش و پاسخ

ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • با بیماری که حاضر نیست به پزشک برود چکار کنیم؟

    با بیماری که حالش خوب نیست و‌ حاضر نیست به دکتر مراجعه کند چه باید کرد؟ بیماری داریم که حدود سی سال تحت نظر یکی از بهترین روانپزشکان بود و دارو مصرف می‌کرد ولی متاسفانه پزشکش دیگر ویزیت نمی‌کند و بیمار هم می‌گوید من حالم خوب است و دارو را قطع کرده و می‌گوید نیازی به دکتر و دارو ندارم در صورتی که حالش بسیار بد است و حاضر به مراجعه به هیچ دکتر دیگری نیست.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ ۱۲:۱۱:۱۹
  • به خاطر توهین‌های همسرم اعتماد به نفس ندارم

    همسرم بددهن است. در حالت فیلم دیدن، رانندگی کردن و در هر حالتی ناسزا می‌گوید. با او صحبت می‌کنم که به خاطر فرزندمان بددهنی نکند ولی فایده ندارد. وقتی به من توهین می‌کند اعتماد به نفس و روحیه‌ام را از دست می‌دهم. ناسزا گفتن‌های همیشگی آزارم می‌دهد. با این بددهنی چه کنم؟

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ ۱۱:۵۸:۵۴
  • احساس کمبود عاطفی دارم

    من ۳۱ ساله و مجردم. تا به حال با جنس مخالف ارتباط نداشتم چه از لحاظ عاطفی و جنسی و احساس کمبود دارم. اعتیادم به خودارضایی زیاد است. لطفا من را راهنمایی کنید.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ ۱۱:۴۳:۲۵
  • خانواده همسرم به قولشان عمل نکردند

    سه سال پیش ازدواج کرده‌ام. خانواده همسرم روز خواستگاری قول دادند برایمان خانه بخرند و با این شرط پدرم راضی شد. ولی تا این لحظه اقدامی نکرده‌اند. من هم تصمیم گرفتم هر روز به خانه‌ آنها بروم تا بلکه یادشان بیاید که قولی داده‌اند! به نظر شما با این کار به نتیجه می‌رسم؟

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ ۱۱:۳۳:۱۸
  • چگونه افکار منفی را از خودم دور کنم؟

    من خیلی منفیگرا هستم و همیشه به شوهرم شک دارم در حالی که می‌دانم او مرد پاکی است. دارم داغون می‌شوم روانی شدم از بس فکرهای منفی می‌کنم.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ ۱۱:۱۸:۰۷