پرسش و پاسخ

ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • دشمن و حسود زیاد دارم

    دختر جوانی هستم که یک عده دشمن من هستند و همیشه به من حسادت می‌کنند و مانع موفقیت من هستند. چگونه باید دشمنانم را از سر راه موفقیت و پیشرفتم بردارم؟

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ ۱۰:۳۶:۵۶
  • از ازدواج می‌ترسم

    پسری هستم ۲۹ ساله که قصد ازدواج دارم ولی می‌ترسم ازدواج کنم چون با خودم می‌گویم اگر در آینده شخصی پیدا بشود زیباتر و بهتر از همسرم و من عاشق آن شخص بشوم چکار کنم.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ ۱۰:۳۳:۰۴
  • نمی‌توانم برای ازدواج تصمیم درست بگیرم

    پسری هستم ۳۲ ساله که از سن ۲۰سالگی قصد ازدواج دارم ولی چون دخترخانم‌های زیبا و عالی شکر خدا بسیار زیاد هستند و من با دیدن هر دخترخانم زیبایی عاشق آن شخص می‌شوم هنوز نتوانستم تصمیم بگیرم که از بین این همه دختر زیبا کدامشان را برای ازدواج انتخاب کنم. چون دلم همه دخترهای زیبا را می‌خواهد برای همسری. لطفا راهنمایی بفرمایید.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ ۱۰:۲۹:۳۴
  • چگونه با وسواس فکری مبارزه کنم؟

    دختری هستم۱6ساله و دچار وسواس فکری و عملی بسیار مزمن و حادی هستم. از بین این همه افکار و اعمال وسواسی از وسواس کلام و وسواس زمان و اعداد رنج می‌برم. مثلا در بعضی موارد یک حرفی را باید چند بار تکرار کنم و در مورد وسواس زمان هم اینکه فکر می‌کنم در روزهایی که مثلاً سوم یا سیزدهم است اگر کاری را شروع کنم برکت ندارد و نحس است و باید هر کاری را شروع کردم برای اینکه با برکت باشد اول سال و بهار و یکم و حتما هم شنبه باشد. لطفاً راهنمایی بفرمایید.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ ۱۰:۲۵:۲۷
  • چطور دختر 6 ساله‌ام را برای مراجعه به روان‌شناس آماده کنم؟

    دختری 6 ساله دارم که چند مشکل روان‌شناختی دارد و می‌خواهم او را پیش روان‌شناس برای درمان ببرم. آیا لازم است قبل از رفتن به جلسه مشاوره، با او در این باره صحبت کنم یا نه؟ به او چه بگویم که نگران نشود و آماده این جلسه شود؟

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۴/۰۹ ۱۰:۳۲:۰۱