پرسش و پاسخ

ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • نامزدم توقعش از من خیلی زیاد است

    پسر 22 ساله‌ای هستم و یك سال است كه ازدواج كرده‌ام. دارای ماشین و خانه و شغل مناسبی هستم، ولی نامزدم توقع زیادی دارد. او مدل لباس‌هایش را از ماهواره انتخاب می‌كند و به خاطر همین موضوع ناراحت می‌شوم. نمی‌دانم چگونه او را از رفتارهایش منصرف كنم. لطفا راهنمایی‌ام کنید.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ ۱۲:۵۹:۴۹
  • شوهر به خانمی که به او کمک مالی می‌کرد وابسته شده است

    چند ماهی می‌شود كه فهمیدم شوهرم به خانمی كه دو تا بچه دارد و كمك مالی می‌كرده، وابسته شده و می‌گوید با هم مثل خواهر باشیم و رفت و آمد كنیم. من وقتی ماجرا را فهمیدم، قهر كردم، ولی آمد دنبالم و قسم خورد كه دیگر سراغش نمی‌رود، ولی یك روز با او به خانه آمد. من با دیدن این وضعیت ناراحت شدم. لطفا راهنمایی‌ام كنید.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ ۱۲:۵۷:۲۲
  • ابتدا متنفر بودم اما بعد از مدتی عاشق شدم

    دختری 22ساله هستم. دوسال پیش با پسری آشنا شده‌ام. یک ماه که از این ماجرا گذشت، از او متنفر شدم. به من ابراز علاقه کرد، اما باگذشت زمان به او علاقه پیدا کردم. اگر یك روز نبینمش دیوانه می‌شوم. قراربود با هم ازدواج کنیم، خانواده‌اش مخالف هستند. لطفا راهنمایی‌ام كنید؟

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ ۱۲:۵۲:۴۶
  • بعد از ازدواج روابط‌مون بدتر شد

    جوانی 26 ساله هستم. دو ماه پیش ازدواج كردم و با همسرم همكار هستیم. قبل از ازدواج سه ماه عقد بودیم. در این مدت بر سر كوچك‌ترین مساله قهر می‌كرد و با خود فكر كردم، اگر ازدواج كنیم شاید بهتر شود، اما متاسفانه بدتر شد و دوست ندارد با پدر و مادرم رفت و آمد كند. نمی‌دانم باید چه كار كنم. لطفا راهنمایی‌ام کنید.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ ۱۲:۴۲:۲۳
  • پسرم شب‌ها کابوس می‌بیند

    پسری دارم نزدیك28 سال دارد. نزدیك 10 سال است كه شب‌ها چند بار از خواب بیدار می‌شود و می‌گوید چند نفر به قصد آزار و اذیت وارد خانه‌مان شده‌اند. هر چه می‌گوییم اشتباه می‌كنی، قبول ندارد. پیش روان‌پزشك هم نمی‌رود. لطفا راهنمایی‌ام كنید.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ ۱۲:۳۵:۲۳