پرهیز از ارتباط با آدم های مغرور و خودخواه!

به گزارش رکنا، آنها هم می دانند که ما لایق این همه بدی نبوده ایم! از آنجا که برخی آدم های مغرور و خودخواه مسولیت پذیر و خودآگاه نیستند! می شود از وضعیت زندگی شان هم بخوبی این مهم را متوجه شد! این آدم ها در تمام دوران زندگی خود، دیگران را مقصر بد بودن و پس رفت های خود می دانند! آنها داستان های دروغین در باره دیگر انسان ها در ذهن خود می سازند که بلکه بتوانند با این کار ازفکرش بیرون بیایند و به زندگی خودشان ادامه دهند! باور کنید که به  آسانی درتله می افتیم، اگر نخواهیم همین حالا خودمان  را از شر این آدم ها نجات ندهیم.

دوستان و همراهان عزیز سلام، همه اوقات شما بخیر و به مهر. نوروز ۱۴۰۳ هم، مثل همه نوروزهای دیگر که برای ما آمدند و حالا خاطرات شان همراه ماست به پایان رسید اما مطمئن باشید که روزهای نو واتفاقات خوب، تازه برای ما شروع شده است! سیزده بدر هم تمام شد.، با همه خاطرات ناب و شیرینش اما این واقعیت را بدانید که مناسبت های خوب دیگری هم با یکدنیا خاطرات به یاد ماندنی، دیگر، سخت انتظارمان را می کشد.

خاطراتی که اگر ما بخواهیم برایمان جاودانه خواهند شد. از صمیم قلب، امیدوارم که در فروردین  شروع زیبایی را تجربه کرده و در اردیبهشت و خرداد یعنی دیگر ماه های فصل بهار روزهای فراموش نشدنی و سرشار از برکتی  را با خود به همراه داشته باشید. امیدوارم از تیر تا شهریور، ،زندگیِ لبریز از هیجان و لذت بخشی را داشته و هرگز هیچ مشکلی به سراغ تان نیایند. امیدوارم در این فصل خوب خدا آنقدر بخندید که صدای قهقهه مستانه تان گوش فلک را کر کند.

امیدوارم مهر و آبان و آذر خبرهای خوبی را بشنوید. خبرهایی که انتظارش را می کشیدید و شما را به اهداف تان نزدیک و نزدیک تر می کند. خبرهایی که از شدت خوب بودن  غافلگیرتان کند! امیدوارم دی و بهمن و اسفند برای مان انفاقات لذت بخشی رخ داده تا جایی که وقتی به یک سالی که بر ما  گذشته  نگاه می کنیم از اعماق وجودمان بگویید: خدایا شکرت. چه سال شگفت انگیز و خوبی داشتم امسال!

کدخبر: 986120 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمدرضا نصرالله زاده
آیا این خبر مفید بود؟