به گزارش رکنا، اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای اصلی مازندران به پایتخت از ساعت 12 روز چهارشنبه شروع و تا 6 بامداد روز شنبه چهارم اسفند ادامه خواهد داشت.

در این مدت تردد هر نوع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی از محورهای کرج – چالوس و هراز ممنوع است.

** محور چالوس - کرج

- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز جمعه سوم اسفند از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 الی 24 همین روز از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

- تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از محور کرج – چالوس ممنوع است.

** محور هراز

- تردد تمامی تریلرها در محور هراز ممنوع است.

- تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 فردا (چهارشنبه) و همچنین از ساعت 8 الی 24 روزهای پنجشنبه و جمعه ( 2 و 3 اسفند ) از محور هراز ممنوع است.

** وضعیت جوی

بر اساس پیش بینی هواشناسی سیاه بیشه ، هوای امروز جاده کندوان ابری است. دمای هوای امروز این منطقه نیز صفر درجه سانتیگراد است.

همچنین هوای روز چهارشنبه این محور کوهستانی نیز ابری همراه با بارش برف و کاهش دما پیش بینی شده و دمای هوا نیز در این روز از منفی 5 تا 4 درجه سانتیگراد در نوسان است.

هوای روز پنجشنبه در این محور بارش برف بتدریج کاهش ابر است و دمای هوا نیز بین منفی 5 تا 5 درجه سانتیگراد پیش بینی شد.

همچنین هوای روز جمعه جاده کندوان صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش دما پیش بینی شده است که دمای هوا در این روز از منفی 2 تا 7 درجه سانتیگراد در نوسان است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 459560 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟