جاده های هراز و کندوان امروز یک طرفه می شود

محدودیت های ترافیکی آخرین روز تعطیلات نوروزی 97 از ساعت 12 ظهر امروز دوشنبه 13 فروردین آغاز می شود و تا ساعت 3 بامداد فردا سه شنبه 14 فروردین ادامه خواهد داشت.
براساس این اطلاعیه، تردد تمامی وسایل نقلیه (به استثنای خودروهای امدادی وانتظامی) درجاده کندوان از ساعت 12 امروزتا ساعت 3 بامداد 14 فروردین ماه از کرج در استان البرز به سمت مرزن آباد درمازندران ممنوع است . همچنین از ساعت 15 بعدازظهر امروز تا ساعت 3 بامداد فردا رفت و آمد از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه می‌شود .
همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه به استثنای خودروهای امدادی و انتظامی از ساعت 13 امروز تا 2 بامداد روز سه شنبه از رودهن در استان تهران به سمت آب اسک ممنوع است . آمد و شد وسایل نقلیه از ساعت 15 امروز دوشنبه هم تا 2 بامداد روز بعد از آب اسک تا رودهن یکطرفه خواهد بود . علاوه براین تردد انواع تریلر در جاده هراز همچنان ممنوع است.
براساس گزارش پلیس Police راه مازندران هم اکنون تردد درتمامی جاده های مواصلاتی مازندران به استان های همجوار پرحجم و روان است و پیش بینی می شود به دلیل موج بازگشت مسافران در ساعات بعد از ظهر امروز سیزده بدر، جاده های مازندران با ترافیک سنگین روبرو شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 369888 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟