جمعه پرترافیک جاده‌های شمال از راه رسید/کندوان یک‌طرفه می‌شود

علیرضا قدمی اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌‌صورت عادی و روان بوده و از لحاظ جوی نیمه‌ابری و خشک است.

وی با اشاره به اجرای محدودیت‌های ترافیکی طبق برنامه در محورهای مازندران، اظهار کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امشب از محور هراز ممنوع است.

این مسوول با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی‌ها از محور هراز و همچنین تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی بیان کرد: همانند جمعه‌های هر هفته محورهای شمال و همچنین ورودی‌های روز چهارشنبه هفته جاری نیز شاهد ترافیک در محورها هستیم که ضرورت دارد مسافران سفرهای خود را مدیریت کنند.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به احتمال ریزش کوه و سقوط بهمن ضرورت دارد مسافران هنگام تردد از محورهای کوهستانی بااحتیاط تردد کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 455933 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟