بسته شدن جاده کندوان از امروز ۱۳ خرداد ماه

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، سرهنگ قدمی رییس پلیس Police راه مازندران با بیان اینکه جاده چالوس از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز از مرزن آباد به سمت کرج بسته می‌شود، افزود: این محور از ساعت ۱۵ تا ۲ صبح دوشنبه ۱۴ خرداد از کرج به مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.

وی گفت: تردد کامیون و کامیونت ها از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۲۴ در جاده هراز و آمد و شد تریلی ها در همین ساعت در جاده سوادکوهممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه جاده هراز روز جمعه ۱۸ خرداد نیز یک‌طرفه می‌شود، افزود:تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۴ تا ۲ بامداد روز شنبه از آب اسک به رودهن یک‌طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده کیاسر در صورت بروز ترافیک در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی به رانندگان توصیه کرد در زمان مواجه با ترافیک از انحراف به شانه خاکی جاده خودداری کرده و به توصیه‌های مأموران پلیس راه در زمان اجرای محدودیت‌های ترافیکی توجه کنند.

رییس پلیس راه مازندران گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه استان با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

کدخبر: 385937 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟