ساندویچ فیله مناسب برای همه سنین / فیلم
حجم ویدیو: 7.19M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58

به گزارش رکنا، ساندویچ فیله از ساندویچ های خوشمزه است که اگر حوصله داشته باشید می توانید آن را به راحتی در خانه درست کنید.

مواد لازم

پنیر ورقه ای

فیله مرغ   10 عدد

نان 10 عدد

پیاز یک عدد

فلفل دلمه ای 2 عدد

مواد مزه دار کردن مرغ

نصف لیمو

نمک به میزان لازم

یک قاشق چای خوری سر پر فلفل سیاه

نصف قاشق چای خوری زعفران دم کرده

2 قاشق غذاخوری خردل

2 قاشق چای خوری روغن زیتون

مواد سس پستو

بادام زمینی نصف پیمانه

پنیر پارمزان نصف پیمانه

ریحون 2 پیمانه

روغن زیتون 1/4 پیمانه 

مرغ را بعد از مزه دار کردن حداقل یک ساعت بگذارید در یخچال، بعد بکوبید و‌گریل کنید، این ساندویچ را داخل همون تابه گریل هم می توانید حاضر کنید.

طرز تهیه ساندویچ فیله

آب لیموی تازه، روغن زیتون، زعفران دم کرده، سس خردل، فلف سیله و نمک را باهم مخلوط کرده و هم بزنید. فیله مرغ را به آن اضافه کنید تا مزه دار شود و بعد در یخچال بگذارید. فیله های مزه دار شده را با یک جسم سنگین بکوبید و هر طرف آن را 7 تا 8 دقیقه داخل تابه گریل کنید. در ادامه بعد از اینکه پیاز را کمی تفت دادید فلفل دلمه ای را به آن اضافه کرده و 7 تا 8 دقیقه بعد از روی حرارت بردارید.

طرز تهیه سس پستو

برای درست کردن سس پستوریحون، بادام زمینی، پنیر پارمزان، نمک و فلفل سیاه و روغن زیتون را چند دقیقه باهم میکس کنید تا سس ما به دست بیاید. حالا نان را برش بزنید. یک لایه سس، یک عدد فیله مرغ، پیاز و فلفل دلمه ای، یک ورقه پنیر گودا افزوده و این ساندویچ را به همراه کره و جعفری در ساندویچ میکر قرار دهید. در ساندویچ میکر را ببندید و 8 دقیقه صبر کنید تا ساندویچ شما آماده شود.

 

کدخبر: 938678 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟