با این دمنوش به آرامش می رسید + فیلم
حجم ویدیو: 28.56M | مدت زمان ویدیو: 00:03:52

دمنوش آرامبخش برای روح و روان بسیار مفید است.

به گزارش رکنا، اگر شب‌ها برای خوابیدن با مشکل مواجه هستید، می‌توانید با تهیه یک دمنوش آرامبخش به خوابی راحت دست پیدا کنید. نحوه درست کردن یک دمنوش آرامبخش در برنامه سیمای خانواده آموزش داده شده است.

طرز تهیه دمنوش آرامبخش

در این دمنوش از اسطوخودوس، سنبل الطیب و گل گاوزبان استفاده شده است. اسطوخودوس در طب سنتی به معنای جاروی مغز است چراکه مواد زاید را از مغز پاک می کند. البته این دمنوش ترکیبی باید طبق اعلام پزشک مصرف شود. خانم های باردار و شیرده و همچنین افراد دیابتی و درگیر فشار خون باید حتما زیر نظر متخصص از این دمنوش استفاده کنند.

پس گیاهان دارویی نمی توان سر خود به هر میزان که می خواهیم مصرف کرد. از این دمنوش آرامبخش در حد یکی، دو شب می توان استفاده کرد.

دمنوش خواب آور طبیعی

از هرکدام از گیاهان گفته شده به اندازه یک قاشق چای خوری برای هر نفر در کتری که در آن آب جوش ریخته ایم و زیر آن وارمر قرار دارد ریخته و مقداری لیموعمانی برای تعادل مزاج به آن می افزاییم. همچنین نبات هم افزوده و می گذاریم دم بکشد. باید هریک از این گیاهان را با دست که خوب شسته ایم خرد کینم و در کتری بریزیم.

این دمنوش خواب آور طبیعی است. افرادی که داروهای خواب آور مانند لورازپام، دیازپام و .. مصرف می کنند حتما زیر نظر پزشک از این دمنوش استفاده کنند.

کدخبر: 736290 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟