طعم متفاوت مرغ سوخاری پنیری را در خانه تجربه کنید

مواد لازم

سینه مرغ بدون استخوان: ۹۰۰ گرم

پنیر پارمزان رنده شده: نصف پیمانه (۵۰ گرم)

پودر سوخاری پانکو: ۱۲۰ گرم

پاپریکای دودی: یک قاشق چایخوری (۲ گرم)

پودر سیر: یک قاشق چایخوری (۳گرم)

جعفری خشک: یک قاشق غذاخوری

روغن گیاهی مایع: یک قاشق غذاخوری

آرد سفید معمولی: یک پیمانه (۱۲۵ گرم)

نمک و فلفل سیاه: به میزان لازم

 پودر سوخاری پانکو نوعی پودر سوخاری است که دانه‌های درشت‌تری دارد. اگر نتوانستید آن را در فروشگاه پیدا کنید، می‌توانید آن را با استفاده از نان‌های حجیم مانند نان باگت یا همبرگر تهیه کنید. داخل نان حجیمی را که دیگر استفاده نمی‌کنید خالی کنید و تکه‌های نان را تقریباً ۱۵ دقیقه در فری با دمای ۱۶۰ درجه، برشته و تست کنید. سپس، آن را در غذاساز بریزید و کمی با دور کند هم بزنید تا پودر شود. البته مراقب باشید نان‌ها در فر تغییر رنگ پیدا نکنند و در غذاساز هم کنترل کنید تا کاملاً پودر نشوند.

طرز تهیۀ

در یک کاسه پودر سوخاری پانکو و پنیر پارمزان رنده‌شده، پاپریکای دودی، پودر سیر، جعفری خشک‌شده، نمک و فلفل سیاه آسیاب‌شده را بریزید و خوب با هم مخلوط کنید.سینه مرغ را چهار سانتی خرد و با کمی نمک و فلفل سیاه آسیاب‌شده مزه‌دار کنید.در یک کاسه آرد سفید را بریزید و تکه‌های مرغ را در آن بغلتانید و کنار بگذارید.

تخم‌مرغ‌ها را در یک ظرف دیگر بشکنید و با روغن مایع گیاهی مخلوط کنید. در این مرحله، تخم‌مرغ‌ها را روی تکه‌های مرغ بریزید و کاملاً با آن مخلوط کنید. حالا تکه‌های مرغ را که با آرد و تخم‌مرغ آغشته شده‌اند، در مخلوط پودر سوخاری و پنیری بغلتانید.

کف سینی فر، کاغذ روغنی پهن کنید یا کمی آن را چرب کنید. تکه‌های مرغ را روی آن بچینید و به مدت ۲۵ دقیقه در فری که با دمای ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد یا ۴۰۰ درجه فارنهایت گرم شده است، بگذارید. وقتی تکه‌های مرغ قهوه‌ای طلایی شدند، مرغ سوخاری پنیری شما آماده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 346074 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟