سالاد رژیمی با سبزی های معطر

سبزی‌های خرد شده با ماندن در یخچال به مرور زمان ارزش تغذیه‌ای خود را از دست می‌دهند.در این سالاد انواع سبزی‌های رنگارنگ و تازه استفاده شده است. به‌عنوان‌مثال کلم بروکلی، گل‌کلم، فلفل دلمه‌، لیمو، زیتون، شوید .این سبزیجات خوشمزه و مغذی، ظاهر زیبایی به سالادتان خواهد داد.

مواد لازم برای تهیه سالاد

کلم بروکلی

گل‌کلم

هویج

پیازچه

لیمو ترش

فلفل دلمه

شوید

ذرت

روغن زیتون

نمک

طرز تهیۀ

سالاد سبزیجات با ایجاد سیری نسبی از پرخوری جلوگیری می‌کند.امروز قصد داریم سالاد سبزیجات رژیمی را به شما آموزش دهیم. یک سالاد کامل و سرشار از ویتامین که بسیار لذیذ است. با ما همراه باشید.

در ابتدا یک عدد گل‌کلم و یک عدد کلم بروکلی متوسط را به تکه‌های کوچک خرد کرده و داخل آب سرکه می‌گذاریم تا کاملاً تمیز شوند. بعد از مطمئن‌شدن از تمیزی این سبزیجات بسیار مغذی، آن‌ها را داخل یک ظرف می‌ریزیم. هویج حلقه حلقه شده را به این مواد اضافه می‌کنیم. مقداری آب داغ را روی سبزیجات ریخته و روی شعلۀ گاز قرار می‌دهیم. صبر می‌کنیم تا مواد پخته شوند. بعد از پخته و نرم‌شدن، آب اضافۀ باقیمانده را خالی می‌کنیم. در ادامه، ظرفی دیگر برداشته و مواد داخل قابلمه را درون آن خالی می‌کنیم. حالا سه عدد پیازچۀ تازه‌خرد‌شده و نصف لیموترش خرد‌شده را به این مواد اضافه می کنیم. ذرت، فلفل دلمۀ قرمز خرد‌شده و شوید خرد‌شده را به سبزیجات اضافه می‌کنیم. روغن زیتون یکی از روغن‌های مفید برای سلامتی Health است. در این مرحله طبق آنچه در ویدئو خواهید دید روغن زیتون را روی سبزیجات خوش‌رنگ می‌ریزیم. در انتها کمی نمک به این مواد اضافه کرده و سبزیجات را خوب مخلوط می‌کنیم.

سالاد سبزیجات رژیمی ما آماده است. این سالاد همراه نان یک غذای کامل محسوب می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 343049 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟