عکس های زن ملایری دست به دست شد / بازداشت شیطان

عکس های خصوصی عامل آبروریزی زن جوان در شهر ملایر شد از نقشه دوستی تا تهدید و اخاذی در شبکه اجتماعی واتس آپ آبروی این زن را برد و مرد شیطان صفت بازداشت شد.

سرهنگ فیروز سرخوش‌نهاد رئیس پلیس فتا استان همدان در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت خانمی جوان مبنی بر تهدید و اخاذی برای انتشار تصاویر شخصی در فضای مجازی توسط فردی که با وعده ازدواج با وی دوست شده بود ، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان ملایر قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی افزود: شاکی در اظهارات اولیه خود بیان داشت مدتی است از طریق واتس آپ با فردی در فضای مجازی آشنا شدم که با سوء استفاده از اعتمادم و به بهانه نشان دادن عکس‌های من به خانواده‌اش و راضی کردن آنها برای خواستگاری و ازدواج، عکس و تصاویر خصوصی‌ام را درخواست کرد و من نیز ارسال کردم.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در ادامه مشخص شد متهم پس ازشنیدن جواب رد از خانواده شاکی، ضمن تهدید به انتشار تصاویر در فضای مجازی ، قصد اخاذی از وی را دارد .

عکس های برهنه زن جوان را همه دیدند

این مقام مسئول گفت: پس از بررسی اظهارات شاکی و جمع آوری مستندات لازم، متهم مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتا احضارشد.

سرهنگ سرخوش نهاد تصریح کرد: در ابتدا متهم منکر بزه ارتکابی شد؛ ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان این پلیس به ‌ناچار لب به اعتراف گشود و گفت به علت مخالفت پدر شاکی با ازداوج آنها و به قصد انتقام جویی اقدام به تهدید شاکی کرده است.

این مقام سایبری در توصیه به شهروندان خاطر نشان کرد: در حفظ و نگهداری اطلاعات شخصی و خانوادگی خود نهایت دقت را به عمل آورده و از ارسال آن‌ها به افراد غریبه جداً خودداری کنید.

رئیس پلیس فتا استان همدان به کاربران فضای مجازی توصیه کرد:درصورتی‌ که با چنین مواردی برخورد کردند موضوع را سریعاً از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir بخش تماس با ما با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند.

کدخبر: 704510 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟