راه  لاغری  سریع بدون دارو و رژیم های سخت

زمانی که صحبت از لاغری و رژیم به میان می آید تصور می کنید که باید ورزش سنگین و رژیم های سخت را آغاز کنید برای همین دلسرد می شوید در حالیکه این چنین نیست و می توانید با روش های موثر بسیار ساده به این هدف برسید کافیست مراحل و نکات را به خوبی اجرا کنید.
این 10 نکته عبارتند از :

1- صبحانه پر از پروتئین میل کنید چرا که اگر یک صبحانه پر از پروتئین میل نمایید بدن شما در طول روز احساس سیری خواهد داشت و بنابراین میزان مصرف کالری شما در طول روز کاهش خواهد یافت .

2- از خوردن نوشیدنی های شیرین خودداری نمایید چرا که این نوشیدنی ها یکی از عوامل مهم در چاق شدن سریع شما می باشند و اجتناب از آنها می تواند به کاهش وزن فوری شما کمک کند .

3- نیم ساعت قبل از خوردن غذا ، یک لیوان آب بنوشید چرا که یک مطالعه ایی که اخیرا توسط محققان صورت گرفت ، یافتند که با نوشیدن یک لیوان آب نیم ساعت قبل از صرف غذا می تواند در طی 3 ماه باعث کاهش وزن شما شوند .

4- از مواد غذایی که در لاغری موثر هستند ، بیشتر استفاده کنید مانند سبزیجات و...

5- مطالعات نشان داده است که با خوردن فیبر محلول ، الیاف محلول ممکن است چربی هارا به خصوص در اطراف شکم کاهش دهند . مکمل فیبری مانند گلوکومنان نیز می توانند کمک کنند.

6- نوشیدن چای یا قهوه . اگر شما یکی از طرفداران چای یا قهوه هستید و روزانه به میزان زیادی استفاده می کنید ، می توانید میزان استفاده خود را چند برابر کنید چرا که با نوشیدن این نوشیدنی ها میزان متابولیسم شما افزایش می یابد .

7- از غذاهای کامل و بدون فراورده سازی استفاده کنید و به طوری که کاملا باید رژیم غذایی خود را بر پایه غذاهای کامل یا همان غذاهایی که بدون فراوری ساخته شده اند بگذارید .

8- غذا را با سرعت کمتری بخورید چرا که خوردن آهسته و آرام غذا می تواند باعث هضم آسانتر غذا و سیری شود و شما هر چه سریعتر غذا بخورید زمان سیری شما کاهش می یابد .

9- هر روز خودتان را وزن کنید و مطالعات نشان می دهند که افرادی که هروز خود را وزن می کنند سعی به سفت و سخت کردن رژیم غذایی خود می کنند و مواد غذایی کمتری را به بدن خود می رسانند .

10- شب ها به اندازه بخوابید . خواب ضعیف و کم یکی از عوامل خطرناک برای افزایش وزن است و بنابراین مراقب میزان خواب خود در شب باشید .

ممکن است که شما در همان هفته اول انتظار داشته باشید که 2 الی 4 کیلوگرم وزن از دست دهید و سپس به مرور زمان بصورت روتین وزن کم کنید . اگر بتوانید یک رژیم غذایی داشته باشید ، احتمالا همه چیز بسرعت اتفاق خواهد افتاد و انرژی بیشتری برای کاهش وزن پیدا خواهید کرد و بطور کلی می توانید با بیشترین سرعت کاهش وزن داشته باشید .

در چند روز اول ممکن است شما احساس عجیب و غریبی داشته باشید ولی پس از گذر چند روز به آن عادت پیدا خواهید کرد و دیگر رژیم غذایی برای شما یک عادت خواهد شد .

یکی از عواملی که می توانند باعث چاقی بیش از حد شما شوند ، استفاده بیش از حد از نمک و شکر می باشد .

پس از چند روز اول ، اکثرا احساس خوبی پیدا خواهید کرد و انرژی بیشتری برای کاهش وزن خواهید داشت .

با داشتن رژیم غذایی به مدت چند روز و اجتناب از کربوهیدرات ، سلامتی Health شما به روش های زیر بهبود می یابند :

-قند خون مایل به جایگزینی کربوهیدرات می شود.

-تری گلیسیرید ها تمایل به کاهش پیدا می کنند.

-میزان کلسترول بد به مرور زمان کاهش می یابد.

-میزان کلسترول خوب افزایش می یابد .

-فشار خون به طور قابل توجهی بهبود می یابد.

اگر با دکتر خود در ارتباط هستید ، قبل از گرفتن رژیم غذایی با پزشک Doctor خود مشورت کنید و این کار مهم می تواند میزان نیاز شما به دارو را کاهش دهد چرا که در رژیم غذایی با کاهش میزان کربوهیدرات و کاهش سطح انسولین ، دیگر میزان مصرف دارو توسط شما کاهش پیدا خواهد کرد .

بطور کلی منظور از داشتن رژیم غذایی ، این نیست که نباید هیچ مواد غذایی با میزان کالری موجود در آن را کاهش دهید و یا کاملا از زندگی خود حذف کنید ! داشتن رژیم غذایی بدین معناست که شما از مواد غذایی مناسب و طبیعی به اندازه و در طی زمان مناسب استفاده کنید و برای اطلاع بیشتر می توانید با متخصصین تغذیه مشورت کنید تا یک برنامه رژیم غذایی مناسب با وزن شما را در اختیارتان قرار دهند .

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جانباز ایرانی اشتباهی به افغانستان دیپورت شد و در سرمای غربت یخ زد! + عکس

فیلم حمله مرد متجاوز به زن ایرانی در فروشگاه لوازم آرایش + تصویر

ماجرای عکس‌های بی حجاب دختر یک مسئول ایرانی چیست؟ + عکس

تجاوز شنیع به دخترجوان در حمام!

صحنه وحشتناک قتل یکی ازشرورهای تهران + فیلم

تجاوز آقای دکتر به بیمارانش در مطب! + عکس

زن دایی ام مرا با پسر دایی ام در شرایط بد در زیر زمین دید / شیرین 15 ساله چاره ای جز سکوت نداشت!

زن جوان حواسش به پسر همسایه دوستش بود / پرنده خشمگین جوان تبهکار را دستگیر کرد ! + عکس

خدا به این تروریست بی رحم مرگ داد ! + عکس

دامادی که شب حجله کنار مادرش خوابید / عروس شکایت کرد

تجاوز حیوانات به دختر جوان / وحشی ترین قاچاقچی چه بلایی سر دختر جوان آورد؟! + عکس

تجاوز به سمیرا در خانه دوست خواستگارش / حامد اجازه همخوابی را به دوستش داد + عکس

زندگی زن شوهرداری که مثل فیلم های ترکیه ای کثیف بود ! / او مرد غریبه را برای همخوابی به خانه اش برد

 

 

کدخبر: 407543 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟