به گزارش رکنا، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه بازدید از برج آزادی گفت:این بنای تاریخی یکی از مهمترین و شناخته شده‌ترین سازه‌هایی است که در شهر تهران وجود دارد و شاید خیلی از مردمان دنیا اگر بخواهند یک نماد را از تهران بشناسند و پایتخت را به یاد بیاورند آن میدان و برج آزادی است.

وی افزود:این نماد مدرنیته شهر تهران سازه‌ای است که نماد آزادی در دوران انقلاب و نماد فرهنگ و تمدن ایران قبل و بعد از اسلام و ایران مدرن می‌باشد.

حق شناس بیان داشت: وجود این بنای تاریخی و میدان و فضا‌های اطرافش که آن را احاطه کرده است یکی از بهترین فضا‌های تفرجگاهی و تفریحی شهروندان تهرانی و حتی بخشی از مردم ایران است که از قسمت غربی پایتخت وارد آن می‌شوند.

وی همچنین تصریح کرد:امید است با تلاش صورت گرفته توسط مجموعه شهری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بتوانیم این مجموعه ارزشمند را هر چه پربارتر و بالنده‌تر در اختیار شهروندان قرار داده و با فراهم شدن امکاناتی نظیر پارکینگ امکان حضور شهروندان را در این فضای شهری مهیا کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در خاتمه به اجرای ویژه برنامه‌های نوروزگاهی در میدان آزادی نیز اشاره و تاکید کرد: یکی از ظرفیت‌های میدان آزادی اجرای برنامه‌های مفرح و شاد با مضامین فرهنگی در نوروز است که در عین حال به زیباسازی شهر کمک می‌کند و باعث می‌شود اوقات فراغت خوشی برای شهروندان با وجود برنامه‌های جنبی نظیر؛ تونل نور و استیج و ویدئو مپینگ که از اتفاقات بسیار ارزشمند است فراهم شود و قطعا برای حضور شهروندان و استفاده بهتر ازظرفیت‌های میدان و برج آزادی موثر است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 467876 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟