شهر تهران نیازمند فکر نو است

رکنا اجتماعی: محمد علیخانی عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران؛ در خصوص انتقادات اعضای شورا به انتصابات نجفی در شهرداری اظهار داشت: در دولت به اندازه کافی افراد بازنشسته و سن بالا وجود دارد و انتظار داریم که حداقل این اتفاق در شهرداری تهران تکرار نشود و از نیروهای جوان، خوش فکر و به روز استفاده شود.

وی افزود: همیشه جوانان پشتوانه لیست اصلاحات بودند، بنابراین اگر به آن‌ها توجه نشود، موجب یأس و ناامیدی کسانی می‌شود که به این لیست رای دادند و خواستار تغییر بودند.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران بیان داشت: بنایراین در شرایط فعلی در شهر تهران با وجود تمام مشکلات، نیاز داریم که فکرهای نو و نیروهای با انگیزه در صدر کار باشند و امیدواریم با تذکراتی که داده شده این موارد در دستور کار شهردار قرار گیرد.

علیخانی در رابطه با حضور بانوان در پست‌های مدیریتی شهرداری تهران گفت: تا امروز که 6 نفر از معاونان شهردار مشخص شدند، از حضور بانوان در پست‌های مدیریتی شهرداری خبری نیست، لازم است که از بانوان هم در شهرداری استفاده شود.

وی گفت: اعضای شورا سیاست‌های کلی خود را برای انتصاب افراد در سمت‌های مختلف به شهردار ارائه دادند و در برخی موارد هم افرادی به شهردار پیشنهاد می‌شوند، اما در این زمینه تصمیم نهایی را نجفی شهردار تهران می‌گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 306731 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟