سیب زمینی شکم پر ایده ای خوشمزه برای مهمانی ها

مواد لازم

۱ پیمانه سوجوک (خرد شده)

۱ پیمانه کالباس  (خرد شده)

۲ قاشق سوپ‌خوری پنیر پارمسان

۳ قاشق سوپ‌خوری پنیر پیتزا

۴ عدد سیب‌زمینی بزرگ

نصف پیمانه ذرت

۱ پیمانه فلفل دلمه‌ای خرد شده

کره و نمک به مقدار لازم

کومپیر با سوجوک سولیکو

طرز تهیه:

فر را به مدت ۱۵ دقیقه با حرارت ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد گرم کنید. سیب‌زمینی‌های شسته شده را چرب کرده داخل فویل بپیچید، در سینی فر قرار دهید و دمای فر را تا ۲۵۰ درجه افزایش دهید (پختن سیب‌زمینی‌ها حدود یک ساعت و نیم زمان می‌برد). بعد از این، سیب‌زمینی‌ها را با چاقو تست کنید تا کاملا پخته شده باشند.

یک برش طولی کوتاه روی سیب‌زمینی‌ها ایجاد و داخل آن را (نه به طور کامل) با دقت به کمک قاشق خارج کنید. حالا گوشت سیب‌زمینی‌ را با نمک، فلفل، کره و نصف پنیر پارمسان و پنیر پیتزا ترکیب کنید و مجددا به داخل سیب‌زمینی خالی شده برگردانید. (این کار را تا زمانی که سیب‌زمینی داغ است انجام دهید).

بلافاصله موادی که برای کومپیر آماده کرده‌اید (سوجوک سولیکو خرد شده، کالباس ژیگو خرد شده، ذرت، فلفل دلمه‌ای خرد شده) را داخل سیب‌زمینی بریزید و پنیر پارمسان و پنیر پیتزای باقی مانده را روی لایه‌ها قرار دهید.

کومپیرهای لذیذ را به مدت ۵ دقیقه داخل فر قرار داده و شعله بالای فر را روشن کنید تا پنیرها روی مواد آب شوند. بسته به سلیقه، انواع سس مانند خردل و گوجه فرنگی و مایونز را هم به این ترکیب خوشمزه اضافه کنید و از طعم و عطر و ظاهر اشتها‌ بر ‌انگیز آن همزمان لذت ببرید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 375759 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟