به گزارش رکنا، شامگاه چهارم تیر سال ۹۷ دختر دانشجویی به نام نازنین با پلیس تماس گرفت و از پسر جوانی که او را به دام شیطانی‌اش کشانده بود، شکایت کرد.
این دختر ۲۲ ساله به مأموران گفت: دانشجو هستم و خانواده‌ام در شهرستان زندگی می‌کنند، یکسال قبل به تهران آمدم و در خوابگاهی در خیابان امیرآباد شمالی ساکن هستم. آن روز عصر در میدان انقلاب سوار یک پراید سفید شدم تا از دانشگاه به خوابگاه برگردم. ماشین چند مسافر هم داشت و راننده آن پسر جوانی بود، بعد از پیاده کردن مسافر‌ها یکباره تغییر مسیر داد و به سمت اتوبان چمران حرکت کرد. وقتی به او اعتراض کردم، سرم فریاد کشید و تهدید به مرگ کرد. اسپری اشک آور زد، اما چون مقاومت کردم مرا کتک زد. می‌خواستم خودم را از ماشین به بیرون پرت کنم، اما در‌های ماشین قفل شده بود. او مرا اذیت کرد و وقتی دید نمی‌تواند به خواسته شومش برسد، مرا مقابل خوابگاه دانشجویی پیاده کرد و رفت و من توانستم در تاریکی شب شماره پلاک آن ماشین را به خاطر بسپارم.
با شکایت این دختر جوان و اطلاعاتی که از راننده به پلیس داده بود؛ احسان ۲۲ ساله شناسایی و بازداشت شد. وی که منکر آدم ربایی و آزار دختر جوان بود در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران در برابر دادرسان ایستاد و گفت: من قصد آزار دختر جوان را نداشتم و اتهام آدم ربایی را نیز قبول ندارم.
در ادامه جلسه دختر دانشجو مدارکی به دادرسان دادگاه ارائه داد که نشان می‌داد احسان قصد داشته وی را آزار برساند، اما ناکام مانده است.
در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و این جوان را به خاطر آدم ربایی به ۱۵ سال زندان و ۹۹ ضربه شلاق محکوم کردند. دیروز این حکم در شعبه ۳۶ دیوان عالی کشور مورد تأیید قضات قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 483707 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟