کشف جسد زنی 63 ساله در راهروی یک آپارتمان مسکونی+عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، مردی در فلوریدا که به اتهام قتل Murder زنی 63 ساله در سال 1995 تحت تعقیب پلیس Police بود پس از چند سال پیگیری پلیس دستگیر و به اعدام execution محکوم شد.

طبق گزارش پلیس، در سال 1995 متهم آنتونیو جیمنز زن مسن را در آپارتمانش به شدت مورد ضرب و شتم قرار داد و پس از تجاوز به او با چاقو قربانی را به قتل رساند و متواری شد.

کشف جسد در راهروی آپارتمان

به گفته یکی از همسایه ها وی پس از این که از ورزش Sport صبحگاهی به خانه اش برگشت با جسد غرق خون یکی از همسایه ها در راهروی خانه مواجه شد.با تماس شاهد با اداره پلیس ماموران پلیس و بازرس وارد ماجرا شدند.

با انتقال جسد به پزشکی قانونی از طریق کالبدشکافی و DNA که از اثرات مردانه در بدن قربانی دیده شد هویت قاتل The Murderer کشف و افشا شد.پلیس پس از چندسال تعقیب و گریز متهم توانست او را که اکنون 55 سال سن دارد در یکی از شهر های فلوریدا دستگیر کند.

متهم پس از دستگیری و اعتراف به جنایتی که چند سال گذشته انجام داده بود به دادگاه و در آخر زندان Prison منتقل شد.اکنون که پس از مدتی از دستگیری او گذشته است دادگاه فلوریدا او را به اعدام محکوم کرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 444589 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟