فیلم سوپر مارکت ها خشونت 5 مرد را نشان می دهد / دزدان در برابر اتهام محارب قرار  گرفتند+فیلم و عکس
حجم ویدیو: 37.05M | مدت زمان ویدیو: 00:02:58

photo_2016-12-25_16-53-44

فیلم سوپر مارکت ها خشونت دزدان را نشان می دهد
 

به گزارش رکنا، شامگاه 27 آذر ماه سال جاری بود که ماموران پلیس آگاهی تهران در جریان سرقت مسلحانه ای از  سوپر مارکت قرار گرفتند و به با گسترده شدن این دزدی ها تیم ویژه ای از پلیس وارد عمل شدند.

کارآگاهان  با بررسی فیلم سوپر مارکت در اقدامات ابتدایی پی بردند که 3 پسر جوان سوار بر خودروی سمند سفید رنگی جلوی مغازه سوپر مارکت توقف کرده و 2 تن از آنها پس از پیاده شدند با در دست داشتن چاقو و اسلحه به سمت کارگر و صاحب مغازه حمله کرده اند و سپس اقدام به سرقت پول و وسایل با ارزش از مغازه سوپر مارکت کرده است.

تجسس ها در حالی ادامه داشت که دزدان به سرقت های سریالی شان ادامه می دادند و ماموران در گام بعدی  با مشاهده فیلم سوپر مارکت ها موفق به شناسایی شماره پلاک دزدان شدند  و در تحقیقات پی بردند که خودروی دزدان چندی پیش از جلوی ترمینال جنوب به شیوه زورگیری سرقت شده است.

ماموران پلیس آگاهی تهران با توجه به افزایش سرقتها طرح مهار را در سطح تهران به اجرا گذاشتند و با بررسی فیلم سوپر مارکت ها و اقدامات فنی موفق شدند در 2 عملیات پلیسی صبح روز گذشته 3 تن از عوامل اصلی این باند خشن را دستگیر کنند.

تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه عصر شنبه 4 وقتی ماموران برای دستگیری 2 متهم فراری وارد عمل شدند مشخص شد که آنها شب گذشته به خاطر مستی از سوی ماموران کلانتری دستگیر شده اند و همین کافی بود تا 2 سارق جوان در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گیرند.

بدین ترتیب صبح امروز متهمان برای تحقیقات ویژه پیش روی بازپرس نصرتی در شعبه یکم دادسرای ناحیه 34 قرار گرفتند.

متهمان در شروع جلسه محسن را به عنوان رییس باند معرفی کردند و این در حالی بودکه بین محسن و مسلم بحث صورت گرفت و همدیگر را به عنوان همه کاره باندشان معرفی می کردند.

محسن به رکنا گفت: پدرم بساز و بفروش است و تا وقتی که کنار پدرم بودم ماهی 8 میلیون درآمد داشتم تا اینکه به خاطر اختلافمان از محل کار پدرم بیرون آمدم و مدتی بیکار بودم و چون تازه ازدواج کرده بودم و نیاز به پول داشتم تصمیم به دزدی گرفتم.

وی افزود: یکبار به خاطر خرید و فروش عتیقه دستگیر شدم و 8 ماه زندان بودم و همه این بدبختی ها به خاطر پیشنهاد مسلم است.

محسن گفت: یک روز در خیابان با مسلم که بچه محل هستیم بودم که تصمیم به دزدی گرفتیم و ابتدا من پیشنهاد دادم تا سرقت داخل خودرو کنیم اما او گفت سرقت از سوپر مارکت ها راحت تر است و نیازی به فروش وسایل سرقتی نداریم.

این متهم که ادعا می کند در یک فیلم سینمایی هم نقش پردازی کرده و در گذشته کلاس های بازیگری و تئاتر رفته افزود: اصلا فکر نمی کردم این سرقتها را کسی پیگیری کند چون در سرقت از سوپر مارکت ها پول زیادی به دست نمی آوردیم و من همیشه پشت فرمان بودم وهمه کارها تحت اختیار مسلم بود.

وی ادامه داد: در این مدت نفری 3 میلیون تومان پول به دست آوردیم.

مسلم وقتی این ادعاها را شنید سکوتش را شکست و به رکنا گفت: من تا حالا خلافی نکردم تا اینکه محسن به قهوه خانه محل آمد و پیشنهاد دزدی را داد و حتی خودش اسلحه و خودروی سرقتی را تهیه کرد.

ابوالفضل نیز در ادامه گفت: محسن با مسلم به سراغم آمد و خواست تا وارد باند شوم و محسن رییس باند بود.

رضا ابوالحسنی معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای ناحیه 34 در راستای این خبر به رکنا گفت: متهمان ادعا کرده اند که انگیزه سرقت هایشان برای پول بوده و چون فکر می کردند که مغازه های سوپرمارکت دوربین مداربسته ندارند دست به دزدی از این مغازه ها زده اند و به گفته خودشان فکر می کردند سرقت از سوپر مارکت ها پلیس را حساس نمی کند و می توانند به راحتی به سرقت هایشان ادامه دهند.

وی افزود: دزدان در یک روز 9 مغازه را هدف سرقت قرار داده اند و متهمان از چند راننده کامیون نیز زورگیری کردند که با تجمیع شدن دیگر جرائم آنها پرونده به صورت ویژه تحت بررسی قرار گرفته می شود.

رضا ابوالحسنی گفت: پرونده سارقان سریالی سوپر مارکت های تهران با اتهام محارب تحت بررسی قرار گرفته و برای آنها خواستار اشد مجازات خواهیم بود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 234046 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟