فیلم دزدیهای سریالی 3 نقابدار از سوپر مارکت های تهران+عکس متهمان خشن
حجم ویدیو: 37.35M | مدت زمان ویدیو: 00:03:04

به گزارش رکنا، شامگاه 27 آبانماه سال جاری ماموران پلیس آگاهی تهران در جریان سرقت-مسلحانه">سرقت مسلحانه ای از یک سوپر مارکت قرار گرفتند و تیمی از ماموران اداره یکم برای بررسی های دقیق در صحنه سرقت حاضر شدند.

کارآگاهان در اقدامات ابتدایی پی بردند که 3 پسر جوان سوار بر خودروی سمند سفید رنگی جلوی مغازه سوپر مارکت توقف کرده و 2 تن از آنها پس از پیاده شدند با در دست داشتن چاقو و اسلحه به سمت کارگر و صاحب مغازه حمله کرده اند و سپس اقدام به سرقت پول و وسایل با ارزش از مغازه سوپر مارکت کرده است.

تجسس های پلیسی در گام بعدی نشان از آن داشت که 2 سرقت مسلحانه دیگر به همین شیوه در سطح تهران رخ داده و با توجه به مسلح بودن این سرقت ها تیم های ویژه ای برای دستگیری این سارقان خطرناک وارد عمل شدند.

درحالی که ردیابی ها برای دستگیری این دزدان ادامه داشت ماموران پی به 12 سرقت مسلحانه دیگر از سوپرمارکت های سطح تهران قرار گرفتند که در همگی آنها دزدان با پوشاندن چهره هایشان و در دست داشتن چاقو و اسلحه دست به دزدی زده اند و جالب اینکه در 2 سرقت دیگر دزدان اقدام به سرقت 10 هزار تومان پول و گونی گردو از 2 سوپرمارکت کرده بودند.

کارآگاهان با اقدامات با بررسی دوربین های مداربسته محل های سرقت توانستند پلاک خودروی سمند دزدان را به دست آوردند و خیلی زود صاحب خودرو که مرد جوانی بود دستگیر شد.

صاحب خودرو در اعترافاتش گفت: چندی پیش از شهرهای اطراف تهران 2 جوان را سوار بر خودرویم کردم که آنها با تهدید چاقو اقدام به سرقت خودروی سمندم کردند.

سارقان مسلح سو

ماموران پلیس آگاهی تهران با توجه به افزایش سرقتها طرح مهار را در سطح تهران به اجرا گذاشتند و با اقدامات فنی و پلیسی خیلی زود مخفیگاه یکی از دزدان مسلح در خیابان کلهر شهرری شناسایی شد.

بدین ترتیب صبح امروز ماموران پلیس آگاهی تهران در عملیاتی غافلگیرانه محسن 30 ساله را که یکی از تبهکاران سابقه دار پایتخت است دستگیر کردند و محسن پس از اعتراف به سرقتهای مسلحانه شان از قرار ملاقات با 2 دو همدست دیگرش در یک قهوه خانه پرده برداشت.

در این مرحله دقایقی بعد ماموران با حضور در قهوه خانه ای مسلم و ابوالفضل را دستگیر کردند و در بررسی از آنها اسلحه و چاقو به دست آمد.

3 متهم در همان محل دستگیری به سرقتهای مسلحانه شان اعتراف کردند و مشخص شد 2 عضو دیگر در این سرقتها نقش دارند.

در ادامه بازجویی ها کارآگاهان پی بردند که اعضای این باند  5 نفره ابتدا با چاقو به سراغ راننده های خودروی های کامیون که در بزرگراه آزادگان توقف می کردند رفته و با تهدید به مرگ اقدام به سرقت اموال راننده ها و وسایل باارزش داخل خودرو کرده اند و پس از مدتی اقدام به خرید اسلحه کلت کمری کرده و سرقتهای سوپرمارکت را به اجرا رسانده اند.

بنا به این گزارش، سارقان مسلح تهران در حال حاضر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار دارند تا راز دیگر جرایم احتمالی شان فاش شود و تحقیقات برای دستگیری 2 عضو فراری در این پرونده ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 233883 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟