صبحانه و عصرانه ضد ریزش مو + فیلم
حجم ویدیو: 6.63M | مدت زمان ویدیو: 00:00:41

به گزارش رکنا، اگر تا به حال احساس کمبود انرژی کرده اید و معمولا خیلی زود خسته می‌شوید، افزودن دانه چیا به رژیم غذایی تان ممکن است ایده‌ خوبی باشد. علاوه بر این، اگر ورزش می‌کنید یا به طور معمول در طول روز خیلی فعال هستید، دانه چیا به افزایش استقامت تان کمک می‌کند. با خوردن دانه چیا می‌توانید دوز مناسبی از کربوهیدرات‌های پیچیده را برای بدن تان فراهم کنید. این مواد مغذی به مدت طولانی برای بدن تان انرژی فراهم می‌کنند.

دانه‌ چیا به تسریع متابولیسم و چربی سوزی کمک می‌کند. وقتی دانه‌ چیا با آب و لیمو ترکیب شود به پاکسازی بدن و مبارزه با یبوست کمک می‌کند. در تحقیقات علمی، خاصیت دانه چیا برای لاغری به اثبات رسیده است.

صبحانه مناسب برای مو و کبد

قبل از هرچیز باید بگوییم که این صبحانه را باید با مشورت پزشک مصرف کنید. عادت غذایی به بهبود رشد مو و کارکرد کبد و دستگاه گوارش کمک می کند. این صبحانه هم گوارش را به تعادل می رساند و هم عملکرد کبد را در قدم اول بالا می برد. در ضمن خونرسانی به درستی انجام می شود. املاح معدنی این صبحانه به درمان ریزش مو کمک شایانی می کند.

مواد لازم برای صبحانه ضد ریزش مو

جوی دوسرپرک و شیر و خرما را با موز و دانه چیا و ماست ایسلندی به همراه ارده و خرما و گردو ترکیب می کند. اجازه می دهید به مدت حداقل 3 تا 4 ساعت در یخچال بماند. تاثیر آن بر دستگاه گوارش و موها بی نظیر است.

کدخبر: 864281 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟