فرمول کالری سوزی برای تنبل ها و پرخورها

معمولاً یکی از اهداف افراد در آغاز سال جدید، کم کردن وزن و رسیدن به تناسب اندام است.

برای کاهش وزن، سوزاندن کالری و فعالیت های ورزشی بهترین روش است، اما افراد تنبل، همیشه به دنبال آسان ترین روش ها و کم دردسرترین فعالیت ها هستند. در اینجا برای این دسته، راهکارهای جالبی داریم که می توانند با کمترین فعالیت، کالری بسوزانند و وزن کم کنند. کافی است تغییرات کوچکی در سبک زندگی خود ایجاد کنید و نتیجه آن را در مقیاس بزرگ مشاهده کنید.

قهوه بنوشید. قهوه حاوی کافئین است و با افزایش سطح انژی بدن، مزیت هایی را به همراه می آورد. اول این که با نوشیدن قهوه، احتمال بیشتری دارد به قصد پیاده روی و دوچرخه سواری از منزل خارج شوید. دوم این که به شما کمک می کند مدت زمان بیشتری فعال بمانید و احساس خستگی دیرتر به سراغ تان آید. به شرط این که قهوه را بدون شکر و بدون کرم یا شیر پرچرب مصرف کنید. اگر قهوه تلخ نمی توانید بنوشید، از عسل طبیعی استفاده کنید.

به جای صندلی ، روی توپ های ورزشی بنشینید. یکی ز آسان ترین روش ها برای سوزاندن کالری، عوض کردن صندلی قدیمی چرخ دار، با یک توپ بزرگ ورزشی است. نشستن روی توپ، شما را وادار می کند بدون زحمت زیادی، تعادل خود را حفظ کنید. باور کنید یا نه، اما با کمک این روش می توانید در روز 200 کالری بسوزانید که معادل 30 دقیقه دویدن است.

تنها چند روز در هفته، کربوهیدرات را از رژیم غذایی خود حذف کنید. یکی از دلایل شکست افراد در رژیم های غذایی، این است که نمی توانند کربوهیدرات را به طور کامل از وعده های خود حذف کنند. ما به افراد پیشنهاد می کنیم تنها دو روز در هفته، از خوردن تنقلات و غذاهای مورد علاقه شان، مثل پیتزا خودداری کنند.

آدامس بجوید. باور می کنید که جویدن آدامس، روشی برای سوزاندن کالری باشد؟ واقعیت این است که تحقیقات نشان می دهند آدامس بدون قند به کاهش اشتها کمک می کند که در نتیجه به کاهش وزن منجر می شود.

غذاهای تند مصرف کنید. مصرف غذای تند و فلفلی، دو مزیت دارد. اول این که بعد از آن ها مدت زمان بیشتری احساس سیری می کنیم و دوم این که، متابولیسم بدن را افزایش می دهد. پس تا می توانید فلفل را در وعده های غذایی خود بگنجانید.

از الکل دوری کنید. معمولاً نوشیدنی های الکلی دارای قند و کالری هستند و بنابراین این مواد قندی با کاهش وزن، در تضاد است. نوشیدنی های پرکالری همچنین موجب افزایش چاقی به خصوص چاقی شکمی می‌شوند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 450273 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟