طول عمر بیشتر با یک میوه جادویی

دکتر جولیت کلو، متخصص تغذیه گفت: «آوکادو پادشاه غذاهایی محسوب می‌شود که می‌توانند کلسترول را کاهش داده و سلامت پروستات را تقویت کنند.»

 شما با مصرف این رژیم ساده و ارزان غذایی می‌توانید طول عمر خود را افزایش داده و حتی خطر حملات قلبی را کاهش دهید.برخورداری از یک رژیم متعادل غذایی –شامل دست‌کم پنج بخش میوه و سبزیجات در روز- می‌تواند خطر مرگ زودهنگام را کاهش دهد.شما همچنین می‌توانید با ورزش Sport روزانه بر طول عمر خود بیفزایید، چراکه این همان درمان معجزه‌آسایی است که منتظرش هستیم.برخی تغییرات در رژیم غذایی یا سبک زندگی به این امر کمک می‌کند. خوردن آوکادو می‌تواند به تقویت طول عمر کمک کند، درحالی‌که احتمال مرگ بر اثر سکته قلبی را کاهش می‌دهد.

دکتر جولیت کلو، متخصص تغذیه گفت: «آوکادو پادشاه غذاهایی محسوب می‌شود که می‌توانند کلسترول را کاهش داده و سلامت پروستات را تقویت کنند.»این ابر غذا می‌تواند میزان کلسترول «بد» بدن را کاهش داده و درعین‌حال میزان کلسترول «خوب» را تقویت کند. تشکیل کلسترول در خون بر خطر بیماری قلبی می‌افزاید. حملات قلبی نشانه‌ای از وجود بیماری قلبی هستند.وی در ادامه افزود: «آوکادو حامی چربی‌های خوبی است که سطح کلسترول را کاهش می‌دهند و مانع از ایجاد چین‌وچروک می‌شوند.»

این نوع غذا همچنین حاوی انواع مختلف ویتامین و مواد معدنی است که می‌تواند فواید بسیاری برای بدن داشته باشد، از حفظ سلامت چشم‌ها تا تنظیم فشار خون.بر اساس تحقیقات صورت گرفته، اضافه کردن آوکادو به رژیم غذایی به طور کلی باعث کاهش کلسترول بدن می‌شود. این مزایای فراوان در آوکادو ناشی از بالا بودن سطح چربی‌های اشباع‌شده در این خوراکی است.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 448725 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟