10 میانبر برای حفظ تندرستی

آنتی بیوتیک

کارشناسان بر این باورند که اگر آنتی بیوتیک به درستی مصرف نشود، منجر به رشد دوباره باکتری مقاوم و بروز عفونت ثانویه می‌شود.

سردرد

کارشناسان توصیه می‌کنند افراد برای جلوگیری از بروز سردرد و میگرن احساس های منفی و اتفاق‌های تلخ را از ذهن خود پاک کنند، از استرس و فشارهای عصبی دوری کنند، در زمان سردرد مواد غذایی خنک مانند آب یا بستنی میل کنند. از اقامت در مکان‌هایی که در معرض تابش نور مستقیم و شدید است یا از لامپ های LED و چشمک زن درآن ها استفاده شده است، خودداری کنند.

کلسترول

محققان می گویند سفیدی های چسبیده به پوست پرتقال و نارنگی؛ بهترین ماده برای ایمن شدن در برابر سرطان پوست، دشمن دیابت Diabetes و التهابند و بهتر از هر دارویی کلسترول خون را پایین می‌آورند.

سکته

استفاده از کرسی، یکی از دلایل سکته نکردن قدیمی‌ها بشمار می‌رود، به این دلیل که گرم نگهداشتن پاها مانع از لخته شدن خون در پاها می‌شود و از سکته صبحگاهی جلوگیری می‌کند.

چربی‌سوزی

چوب میخک در لاغری فوق العاده مؤثراست و به روندچربی سوزی کمک زیادی می کند. برای بهره مندی از خواص آن به آب در حال جوش یک عدد چوب میخک اضافه کنید و بعد از غذا میل نمایید.

خواب

طبق یافته جدید محققان پوشاندن سر در موقع خواب سکته مغزی را افزایش می دهد.

آلزایمر

طبق تحقیقات انجام شده افرادی که وقت خود را به فعالیت های خلاقانه و فکری مانند کتاب خواندن می گذارند، در سنین بالا 32 درصد کمتر به زوال شناختی ( مانند آلزایمر) دچار می‌شوند. در این تحقیقات سالمندانی که پازل و شطرنج بازی می‌کردند 2.5 برابر کمتر از سالمندان دیگر به آلزایمر دچار شدند.

جوش

شما می توانید برای رفع جوش های سطح پوستتان با استفاده از کمپرس گرم، جوش ها را نرم کرده و از روی پوست پاک سازی کنید. گرما چرک زیر جوش را به سطح پوست نزدیک می‌کند و باعث می‌شود تا به تنهایی چرک خشک و تخلیه شود. در صورت تخلیه چرک جوش داخل گوش، سریعا محل مورد نظر را با دقت پاک کنید.

عمر طولانی

بازبینی جدید مطالعات و شواهد پزشکی نشان می‌دهد افراد چاقی که یک "رژیم غذایی کم چرب برای کاهش وزن" را دنبال می‌کنند چند سال به عمرشان اضافه می شود.

زنجبیل

زنجبیل یکی از این روش‌های درمانی طبیعی فوق العاده موثر در سوزاندن چربی است و به دلیل دارا بودن خواص ترموژنی به سوزاندن چربی‌ها کمک کرده و سموم را از بدن دفع می کند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 329162 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟