کاهش وزن و سم زدایی بدن با شگفت انگیز ترین نوشیدنی های طبیعی

1. چای سبز و لیمو
لیمو برای کاهش محتوای چربی بدن و به خصوص کبد بسیار مفید است و چای سبز هم با خاصیت آنتی‌اکسیدانی‌اش برای کاهش رادیکال‌های آزاد و جلویگیری از پیری مناسب می‌باشد. همچنین چای سبز برای کاهش وزن، از بهترین نوشیدنی‌های به حساب می‌آید.

یک فنجان آب جوش
یک عدد چای سبز کیسه‌ای
1/4 عدد لیموی تازه
چای سبز را در یک فنجان آب جوش فرو کنید و بعد از 2 تا 3 دقیقه آب لیمو را در آن بچکانید. تا زمانی که این نوشیدنی هنوز گرم است، آن را میل کنید.

2. آووکادو، خیار و بذر کتان
آوکادو یک منبع غنی از ویتامین‌ها، مواد معدنی، چربی‌های سالم و فیبر است.
خیار به دفع سموم بدن و آبرسانی سلول‌ها کمک می کند.
بذر کتان هم دارای یک محتوای آنتی اکسیدانی پلی فنول بالا است که به سم زدایی بدن کمک می کند. همچنین این دانه‌ها برای کاهش وزن، جلوگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی و کاهش مقاومت به انسولین مفید هستند.

یک عدد آووکادو
یک عدد خیار
یک قاشق چایخوری بذر کتان
نمک به مقدار کم

این مواد را در میکسر کاملا با هم ترکیب کنید تا یک بافت خامه مانند ایجاد گردد و آن را در یخچال بگذارید تا کمی سرد شود. این اسموتی را در ابتدای صبح میل کنید و خیالتان راحت باشد که تا مدت‌های زیادی خبری از گرسنگی نخواهد بود.



3. آب لاغری و سم‌زدا

انگور برای مبارزه با از دست دادن آب بدن و کنترل سطح قند خون مفید است. همچنین از آن برای کمک به تنظیم انسولین و افزایش حساسیت به انسولین و کم کردن سرعت پیری استفاده کنید.
فلفل باعث بهبود هضم غذا و منبع خوبی از ویتامین E است.
خیار هم گرگرفتگی بدن را کاهش می‌دهد و سموم را از آن خار می‌کند.
لیمو در تنظیم هضم بسیار مفید است و برای کاهش التهاب معده، سوزش سردل و یبوست نیز عالی می‌باشد.


یک عدد خیار
نصف یک عدد لیمو
تعدادی انگور سبز
چند عدد برگ نعناع
کمی فلفل سیاه
آب

خیار و انگور را را در میکسر له کنید و به آن به میزان کافی آب اضافه نمایید. برگ نعناع را خرد کنید و به همراه آب لیمو به نوشیدنی خود اضافه کنید. قبل از نوشیدن به آن فلفل و تکه‌های یخ اضافه نمایید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 264404 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟