مرد با فیلم همخوابی زن خائنش با مرد غریبه به دادگاه تهران رفت + عکس

به گزارش گروه آرشیو رکنا، رسیدگی به این پرونده در پی شکایت مردی در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران آغاز شد. زمانی‌که شوهر این زن در برابر قاضی ایستاد، گفت: من و همسرم به خاطر مشکلات شدید خانوادگی از هم جدا زندگی می‌کنیم.

دلیل همسرم برای این جدایی کار کردن او به‌عنوان کارمند در تهران بود. در حالی که هیچ کس او را مجبور نکرده بود در تهران کار کند.اما او به‌ زور انتقالی گرفته بود و مدتی هم از او خبر نداشتم. تا اینکه یکی از دوستان مشترکمان فیلم سیاهی از همسرم نشان داد و من او را با مردی میانسال دیدم.

در ادامه رسیدگی به پرونده، زن و مرد خیانتکار که هر دو متأهل بودند بازداشت شدند و زن اتهامات خود را قبول کرد اما گفت: زنا نکرده است.

ضمن اینکه مدتی قبل برای جدایی از همسرش اقدام کرده است. مرد میانسال نیز زمانی‌که در برابر قضات قرار گرفت مدعی شد هیچ گونه اتهامی را قبول ندارد. اوگفت: «این زن مدعی بود شوهر ندارد و تنها زندگی می‌کند. به همین خاطر با هم دوست شده بودیم. اما ارتباط خاصی نداشتیم.» با این وصف، زن پس ازمحاکمه به یک سال کار اجباری در غسالخانه بهشت زهرا محکوم شد و مرد خطاکار نیز به شلاق و دو سال تبعید در شهری دیگر محکوم شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 514495 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟