به گزارش گروه حوادث رکنا، سمیه، ۱۸ ساله گفت: یکسال پیش نامادری ام با یک بهانه واهی برادر کوچکم را کتک زد من در حالت عصبانیت ساعت دیواری را برداشتم و با آن ضربه محکمی به سرش کوبیدم نامادری ام بیهوش شد و من که خیلی ترسیده بودم کیفم را برداشتم و از خانه فرار Escape کردم.

این دختر ادامه داد: چند ساعت بعد پنهانی به بیمارستان رفتم و فهمیدم که نامادری ام به کما رفته است، احتمال می دادم که ماموران پلیس در تعقیب من باشند به همین خاطر به گورستان اطراف شهر رفتم و داخل یک قبر پنهان شدم چهار روز در گورستان ماندم تا این که وقتی برای تهیه نان از داخل قبر کهنه بیرون آمدم با پسر ۱۵ ساله ای آشنا شدم.

سمیه در ادامه بیان کرد: او مرا به ویلای پدریش برد که هیچ کس آن جا نبود ۸ روز با آن پسر در ویلا زندگی کردم، در آنجا او هرکاری که دلش می خواست با من انجام داد من هم چون جایی برای رفتن نداشتم طوری برخورد می کردم که از آن کارهای شیطانی لذت می برم، پس از آن وقتی فهمیدم نامادری ام بهبود یافته و کسی هم از من شکایت نکرده است، به خانه بازگشتم.

این دختر ادامه داد: مدتی بعد فهمیدم که تغییری در وضعیت جسمانی ام احساس کردم متوجه شدم که باردارم موضوع را تلفنی برای مادرم بازگو کردم و با کمک او به تهران رفتم و بدون این که کسی متوجه ماجرا شود جنینم را سقط کردم این در حالی بود که من دیگر با آن پسر ارتباطی نداشتم.

سیمه گفت: دوباره نزد برادر کوچک و پدرم بازگشتم تا با آنان زندگی کنم؛ از وقتی به مشهد آمده ام پسر نوجوان که آدرس خانه ما را داشت مدام به سراغم می آید و در حالی که به خاطر مصرف مواد مخدر Drugs توهم زا حالت طبیعی ندارد اقدام به فحاشی و ایجاد مزاحمت می کند و با آبروریزی نزد همسایگان قصد دارد هزینه های خرید مواد مخدر را از من بگیرد.

با اعلام شکایت این دختر بازپرس پرونده دستور دستگیری این پسر که نامش وحید است را صادر کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ارتباط چندش آور پسر 18 ساله با خاله اش !

حامله شدن همزمان 16 خانم پرستار / هماهنگی برای یک رویداد عجیب ! + عکس

نوشته عجیب روی سینه زن جوان تهرانی / پلیس در خانه این زن با صحنه هولناکی روبرو شد

تجاوز به زن جوان تهرانی در خانه مجردی مرد شکلاتی! + عکس

آخرین خبر از پرونده تخلف اقتصادی شبنم نعمت زاده دختر وزیر

حمله هولناک به گُنده لات مخوف آبادان ! + عکس

اعدام وحشتناک یک زن سعودی با شمشیر + فیلم 16+

مرگ معمایی مرد تهرانی زیر دست زن ماساژور + جزئیات

از تن فروشی توبه کردم و حالا ازدواج موفقی دارم

حکم جلب ساشا سبحانی پسر جنجالی سفیر صادر شد + فیلم توهین

پیشنهاد بی شرمانه 4 بسکتبالیست ملی به دختران جوان ژاپنی

لیلی 14 ساله پس از تجاوز مرد شوم به طرز فجیعی مُرد!

وقتی فهمیدم زنم از من حامله نشده است دنیا روی سرم خراب شد !

کدخبر: 409026 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟