این عکس ندا 7 ساله است که مرد شیطان صفت او را در خلوتگاه کشت

به گزارش گروه جنایی رکنا، ساعت 9 شامگاه 10 فروردین ماه امسال پدر نگرانی در تماس با پلیس Police از ناپدید شدن دختر 7 ساله اش به نام ندا خبر داد و تیمی از ماموران برای پیدا کردن این دختربچه وارد عمل شدند.

تحیقات پلیس مشهد ادامه داشت تا اینکه ساعت 24 همان شب یک کیسه مرموز در یکی از خیابان های شهرک شهید رجایی پیدا شد و زمانیکه رهگذری خود را به نزدیکی کیسه سیاه رفت متوجه جسد دختربچه داخل آن شد.

همین کافی بود تا ماموران با حضور در محل مشاهده کردند دختربچه گمشده به قتل Murder رسیده و عامل جنایت Crime جسد او را در خیابان رها کرده است.

بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک ساک قرمز پلاستیکی و کفش‌های این دختربچه ناپدید شده‌ و دختر 7 ساله برای خرید نان از خانه شده بود که به قتل رسیده است.

عملیات گسترده‌ای آغاز شد و با وجود سرنخ‌های به جا مانده در صحنه جرم Crime تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی ماموریت رسیدگی به پرونده را به دست گرفتند و خیلی زود عامل این جنایت سیاه که مرد میوه فروشی است دستگیر شد.

قاتل شیطان Evil صفت که متاهل و صاحب بچه است پس از دستگیری گفت: دختر بچه را در خیابان دیدم و ناگهان شیطان به سراغم آمد و پس از ربودنش اقدام به آزار و اذیتش کردم و در حالیکه گریه می کرد خواستم تا به کسی حرفی نزد که عنوان کرد به خانواده اش می گوید که با او چه کار کردم به همین خاطر از ترس لو رفتنم او را کشتم و جسدش را در یک کیسه بزرگ گذاشته و در خیابان رها کردم.

بنا به این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی مشهد قرار گرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سعید داماد جوان از دست عروس بی حیا خود را دار زد!

گفت و گو با «زالوی کثیف» / او ندای 7 ساله را کشت! + عکس

ارتباط بی شرمانه زن با قاتل شوهرش+ عکس در دادگاه تهران

بلایی که سر دختر 8 ساله نیشابوری در چادر نوروزی آمد!

رفتار شرم آور 8 والیبالی ملی پوش با یک دختر در هتل

مردی پسر همسایه را به خاطر مزاحم شدن به زنش، سر برید + عکس

تجاوز به مرد شیطان صفت در سلول توسط زندانیان! +عکس

آزار و اذیت وحشیانه پسر بچه 2 ساله از سوی مادر دوجنسه! + عکس

نیلوفر را به زور عروس 3 مرد کردند!

دستگیری مرد سگ آزار جنجالی در خوزستان + فیلم و عکس

 

کدخبر: 370847 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟