پایگاه نهم (1)

به گزارش گروه جنایی رکنا، روز 6 آبان ماه امسال مادری با مراجعه به کلانتری 176 حسن آباد ادعا کرد که پسر 34 ساله اش به نام غلامرضا ساعت 4 بعداز ظهر 5 آبان از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است.
بدین ترتیب تیمی از ماموران پایگاه نهم پلیس Police آگاهی تهران به دستور قاضی Judge شعبه 102 دادگاه عمومی و انقلاب فشافویه برای ردیابی این جوان ناپدید شده وارد عمل شدند.
کارآگاهان در گام نخست به سراغ همسر مرد گمشده که سمیه 29 ساله است رفته و وی گفت: شوهرم به دنبال گنج بود که ساعت 11 صبح جمعه 5 آبان ما من تماس گرفت و ادعا کرد که در بالای بلندی یک کوه ایستاده و زیر پایش دره عمیقی است و در آنجا به دنبال آثار و علائم نقشه گنج می گردد و پس از پایان کارش تا چند ساعت دیگر به خانه باز می گردد و پس از آن دیگر خبری از او نشد.
کارآگاهان با توجه به ادعاهای سمیه تحقیقات خود را از خانواده «غلامرضا» آغاز کردند و به جوان 31 ساله ای به نام «سعید» که از دوستان صمیمی جوان گمشده که ارتباط نزدیکی باهم داشتند رسیدند.
سعید نیز با حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران گفت: سال گذشته با غلامرضا برای اینکه یک شبه راه صد ساله بگذرانیم به دنبال گنج در منطقه حسن آباد رفتیم اما پس از گذشت مدتی دست از پا درازتر برگشتیم و در این مدت 7 میلیون تومان هزینه گنجی کردیم که اثری از آن نبود.
وی افزود: پس از آن با اصرار پدر، مادر و همسرم دیگر به دنبال پیدا کردن گنج نرفتم و پس از آن در مغازه سیم پیچی مشغول به کار شدم. 
سعید ادامه داد: غلامرضا پس از آن چندبار دیگر از من درخواست کرد که به دنبال گنج برویم اما من قبول نکردم و تا اینکه چند روز قبل شنیدم غلامرضا نقشه گنجی پیدا کرده واز من خواست برای پیدا کردن گنج همراهی اش کنم که نپذیرفتم و همین باعث ناراحتی او از من شد.
وی گفت: روز پنج شنبه غلامرضا برای خرید سیم به مغازه ام آمد و از فردای آن روز بود که متوجه ناپدید شدن او شدم.
تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران پی بردند «غلامرضا» از چندی قبل با همسرش دچار اختلاف شدیدی شده و به همین علت بارها به مراجع قضایی مراجعه کرده است.
همین کافی بود تا تحقیقات در مسیر جدیدی قرار گیرد و سمیه با دیگر هدف تحقیقات فنی کارآگاهان قرار گرفت و ادعا کرد که اختلافاتش با همسرش تمام شده است.
زن جوان که در این مدت با داستانسرایی خود را از سرنوشت همسرش بی اطلاع می دانست در نخستین روز آذر ماه پرده از جنایتی پنهانی برداشت.
سمیه به ماموران گفت: سعید حدود یک سال و نیم پیش وارد زندگی من و همسرم شد ؛ اول با همسرم دوست بود اما کم کم به صورت خانوادگی وارد زندگی ما شد و رفت و آمد می کردند تا اینکه متوجه علاقه سعید به خودم شدم.
وی افزود: سعید چندین بار از من خواست تا از غلامرضا جدا شده و با او زندگی کنم و با شدت پیدا کردن اختلافات من و همسرم، سعید از این فرصت استفاده کرد و مرا تحریک به گرفتن مهریه از غلامرضا کرد و حتی یک بار نیز به مادرم گفته بود که قصد دارد بلایی سر غلامرضا بیاورد اما من مخالفت کردم ولی او خیلی درباره این موضوع صحبت می کرد و می گفت که سرانجام این کار را انجام خواهد داد. 
سمیه ادامه داد: روز جمعه همسرم سرکارش بود که با من تماس گرفت و گفت که پیش سعید رفته و چند ساعت دیرتر می آید، آن روز سعید و همسرم با هم بیرون رفته بودند تا اینکه سعید به من تماس گرفت و ادعا کرد که بلایی که می خواست را سر غلامرضا آورده اما به دلیل آنکه من دل شنیدنش را نداشتم، توضیحی به من نداد.
بدین ترتیب ماموران با توجه به اظهارات زن جوان روز یک آذر ماه موفق به دستگیری سعید شدند.
سعید در این مرحله ادعا کرد که هیچ علاقه ای به سمیه ندارد و خودش متاهل است و هیچ اطلاعی از سرنوشت غلامرضا ندارد.
سعید در ادامه در اظهارت جدیدش به کارآگاهان گفت: ساعت 9 صبح روز جمعه 5 آبان ماه با ماشین به دنبال غلامرضا رفتم و برای گرفتن عکس به کوه رفتیم و پس از آن غلامرضا به محل کارش در حسن آباد برگشت و ساعت 4 بعد از ظهر دوباره به کوه برگشتیم.
وی افزود: غلامرضا به دنبال آثار و علائم گنچ می گشت به همین خاطر از دره پایین رفت تا داخل دره را مشاهده کند که ناگهان سنگ زیر پایش حرکت کردو غلامرضا به پایین دره پرت شد.
ترسیده بودم و برای کمک به پایین دره رفتم اما وقتی به بالای سر غلامرضا رسیدم موتوجه شدم که او فوت کرده است.
سعید گفت: از ترس اینکه مرگ غلامرضا گردن من بیفتد سوار بر ماشین او به خانه بازگشتم و ساعت 11 شب بود که خودروی غلامرضا را داخل پارکینگ خانه اش رها کرده و به خانه بازگشتم.
در حالی که سعید سعی داشت مرگ غلامرضا را در پی یک حادثه Incident اعلام کند به ناچار در بازجویی های پلیسی لب به سخن باز کرد و گفت که به خاطر اصرارهای سمیه مجبور شدم غلامرضا را از خانه بیرون بکشم و دست به قتل Murder بزنم.
سعید در اظهارات جدید مدعی شد که سمیه به خاطراختلافات شدیدی که با غلامرضا داشت از من درخواست کرد تا این کار را پیش از برگزاری جلسه دادگاهشان برایش انجام دهم. 
سعید در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: صبح روز جمعه به بهانه عکس گرفتن ، غلامرضا را به دره ای در حوالی کوه های آرات بردم تا کارش را تمام کنم اما قادر به این کار نشدم. به شهر برگشتیم و سمیه پس از اینکه متوجه شد که درخواستش را انجام ندادم، به من فشار آورد که باید این کار را برایش انجام دهم تا اینکه نهایتا تسلیم خواسته ی او شدم و مجددا غلامرضا را به داخل دره کشاندم.
وی افزود: غلامرضا بالای دره ایستاده بود و دنبال آثار و علائم می گشت که او را از عقب هل داده و به داخل دره انداختم سپس به پائین دره رفتم که دیدم غلامرضا فوت کرده است به همین خاطر به سرعت به شهر برگشتم و ماشین غلامرضا را سر جایش پارک کرده و خودم به خانه برگشتم". 
سرهنگ کارآگاه حسین زارع ، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم اصلی پرونده ( عامل جنایت Crime ) تیم فقدان پایگاه نهم پلیس آگاهی به محل ارتکاب جنایت اعزام شده و در بررسی محل موفق به کشف بقایای به جای مانده از مقتول شدند. 
سرهنگ حسین زارع در پایان این خبر اعلام داشت : هر دو متهم با قرار بازداشت موقت و با موضوع قتل عمـد و به منظور انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فرار عروس 14 ساله از اتاق حجله داماد 50 ساله / از قیافه سعید می ترسیدم!

ردپای جن ها در ربودن زن زاچ تنها و قتل بچه اش!

جزییات درگیری خانواده دختر دانش آموز با مدیر مدرسه در شیراز

فیلمبرداری شوهر بی غریت از خلوت کردن پزشک پولدار با همسرش

مشاهده عجیب ترین و وحشتناک ترین موجود در ساحل جزیره + فیلم

دخترم را با پسر عمویش در خانه مادر بزرگشان در شرایط بدی دیدم و ..!

2 شب خانه نرفتم حالا باید به شوهرم ثابت کنم با مردی نبودم!

فرار مینا تازه عروس باردار!

ناپدری کثیف دختر 9 ساله را باردار کرد+ عکس

این داماد شب عروسی به جای حجله به زندان رفت

مرد خشمگین صورت همسرش را زشت کرد + تصاویر قبل و بعد

مرگ غم انگیز مادر باردار مازندرانی / او یک پسر و یک دختر باردار بود

تنبیه وحشتناک جوان آبادانی توسط دختر مورد علاقه اش در خیابان!

اعتراف به تجاوز وحشیانه به دختر 18 ساله پشت یخچال آشپزخانه + عکس

کدخبر: 331654 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟