آزار سیاه زن شوهردار توسط دایی کینه جو / فیلم سیاه در گروه فامیلی منتشر شد

به گزارش رکنا، یک سال قبل زن ۳۵ ساله ای به نام شقایق همراه همسرش به پلیس آگاهی رفت و از دایی ۴۰ ساله‌اش به نام پیام شکایت کرد .

زن جوان در تشریح شکایتش گفت: من چند سال قبل ازدواج کردم و حالا صاحب یک دختر ۸ ساله هستم. من و همسرم رابطه خوبی با یکدیگر داریم و همیشه با دایی ام در رفت و آمد خانوادگی بودیم. مدتی قبل یک روز صبح که همسرم در محل کار و دخترم در مدرسه بود دایی ام مقابل خانه‌مان آمد. من تعجب کرده بودم که چرا دایی ام صبح زود به خانه‌مان آمده.اما  او گفت صبحانه نخورده و از من خواست تا برایش صبحانه آماده کنم. من  به آشپزخانه رفته بودم اما دایی ام یکباره به سمتم حمله ور شد و مرا آزار داد. من که شوکه شده بودم سعی کردم مانع او شوم .اما او مرا کتک زد و تهدیدم کرد  تسلیم خواسته اش شوم.او با گوشی موبایلش از من فیلم گرفت و تهدید کرد در این باره به کسی حرفی نزنم.

 زن جوان ادامه داد: من از ترسم سکوت کردم و  به همسرم حرفی نزدم. اما این ماجرا تاثیر بدی در روحیه ام گذاشت. من به افسردگی مبتلا شده بودم اما جرات نداشتم حقیقت را به کسی بگویم. تا اینکه یک شب متوجه شدم دایی ام  از فیلم سیاه عکس گرفته و آن را در گروه  مجازی خانوادگی پخش کرده است.  با دیدن عکس شوکه شدم و حقیقت را به شوهرم گفتم.

 زن جوان که اشک می‌ریخت گفت: وقتی برادرم در گروه مجازی خانوادگی عکس را دید شوکه شد و فهمید دایی ام برای انتقام جویی از او دست به چنین کاری زده است. دایی ام زندگی ام را سیاه کرد و حالا آمده‌ام تا از او شکایت کنم.

بازداشت دایی شیطان صفت

 با این شکایت مرد ۴۰ ساله ردیابی و بازداشت شد. اما ادعا کرد برای انتقام جویی از برادر شقایق که به او بدهکار بود از شقایق فیلم گرفته تا برادرش را مجبور کند بدهی اش را بپردازد.

 متهم گفت: چند ماه قبل جشن عروسی خواهرزاده‌ام بود و او از من ۸ میلیون تومان قرض گرفت .قرار بود چند روز بعد از عروسی با هدیه‌های جشن طلبم را بدهد .اما پولم را نمی‌داد و امروز و فردا می‌کرد. من که از رفتار او عصبانی شده بودم از خواهرش فیلم گرفتم و آن را در گروه خانوادگی پخش کردم تا برادر شقایق مجبور شود طلبم را بدهد .

با اظهارات این مرد ماموران به بررسی گوشی موبایل وی پرداختند و فیلم سیاه را به دست آوردند. کارشناسان تشخیص هویت با بررسی فیلم دریافتند  دایی شیطان صفت با تهدید خواهرزاده اش را مجبور کرده تسلیم خواسته شومش شود و از او فیلم بگیرد.

با افشای واقعیت سیاه ، پیام در شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران پشت درهای بسته و غیر علنی محاکمه شد و قضات دادگاه  با توجه به مدرک های موجود در پرونده وی را به اعدام محکوم کردند.

کدخبر: 977680 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟