زن پولدار از خارج فیلم رابطه شیطانی شوهرش در ایران را دید + جزییات

به گزارش رکنا، اوایل پاییز امسال زن جوانی به پلیس آگاهی رفت و از شوهر ۴۴ سال اش به نام آرمان شکایت کرد.

 این زن گفت: شوهرم مرد پولداری  است  و من هم صاحب یک شرکت خصوصی هستم .به خاطر شغلم مدام ناچارم به سفر خارج از کشور بروم. مدتی بود متوجه شده بودم در غیابم مقداری پول و دلار از  خانه ما سرقت شده است. به همین خاطر من و همسرم تصمیم گرفتیم در خانه‌مان دوربین مداربسته نصب کنیم.

وی ادامه داد: در آخرین سفر کاری در خارج از کشور در هتل در حال استراحت بودم  که از سر بیکاری و اتفاقی تصمیم گرفتم از طریق گوشی موبایلم دوربین مداربسته خانه را چک کنم. من وقتی فیلم را بررسی کردم با صحنه عجیبی روبه رو شدم .شوهرم در غیابم رابطه شیطانی دارد.

 این زن ادامه داد: بیشتر وقتی شوهرم در خانه تنها بود دوربین را خاموش می‌کرد اما این بار فراموش کرده بود دوربین را خاموش کند. او نمیدانست من می‌توانم از طریق گوشی موبایلم فیلم‌های دوربین مداربسته را ببینم. من که از دیدن فیلم سیاه شوکه شده بودم سکوت کردم و به ایران بازگشتم . اما وقتی رم دوربین مداربسته را بررسی کردم به راز سیاه همسرم پی بردم و متوجه شدم هر بار به سفر خارج می‌رفتم شوهرم دست به این روابط شیطانی می زند.

 این زن فیلم های سیاه را به پلیس ارائه داد و همسرش بازداشت شد.

در ادامه تحقیقات  همچنین روشن شد افرادی که وارد خانه این مرد می شوند در فرصت مناسب پول و دلارها را سرقت می‌کردند.

 پرونده سیاه مرد پولدار با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی به جرم سیاه وی رسیدگی شود.

کدخبر: 964673 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟