بررسی توسعه مسیرهای گردشگری غذا در پایتخت در هلدینگ گردشگری

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، احمد علوی ، در مورد توسعه راسته غذاهای خیابانی همچون ۳۰ تیر در تهران با بیان اینکه توسعه مسیرهای گردشگری غذا در این دوره مدیریت شهری دنبال می شود، گفت: در منطقه ۹ در این دوره مدیریت شهری مسیر گردشگری غذا فعال شد و استقبال شهروندان نیز نشان می دهد که این مسیر خوب باید ادامه یابد.

وی با بیان اینکه باید در مسیر توسعه اشکالات بررسی شود و در مورد حل آنها چاره اندیشی شود، افزود: یکی از مسائلی که می بایست در هلدینگ گردشگری در مورد آن تصمیم گیری شود قطعا توسعه مسیرهای گردشگری غذاست که می بایست سیاست هایی در این حوزه اتخاذ شده و  برنامه‌ها بروز شود.

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران ادامه داد: تصمیم گیری در مورد اینکه برای توسعه مسیرهای گردشگری غذا آیا از مسیرهای عبوری مردم همچون مسیر ۳۰ تیر استفاده کرده و یا مسیر جدیدی را همچون گذر غذا در اراضی عباس آباد، تعبیه کنیم؛ از جمله اقداماتی است که باید در هلدینگ گردشگری در مورد آن تصمیم گیری کرد. البته تصمیم گیری در این خصوص تنها به حوزه گردشگری مربوط نیست؛ بلکه باید شرکت ساماندهی مشاغل نیز به این مورد وارد شود تا در مورد این مشاغل و جانمایی آنها تصمیم گیری شود.

 

کدخبر: 951002 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟