جانبازان و خانواده شهدا اسوه صبر و مقاومت هستند

سردار "حسین رحیمی" با قدر دانی از صبر و پایمردی جانبازان و ابراز خرسندی از ملاقات صورت گرفته بیان داشت: شما عزیزان در حقیقت اسوه صبر و استقامت هستید که با تمام مشکلات روحی و جسمی که دارید، هرگز در اعتقاد راسخ شما خللی به وجود نیامده است.

وی با تاکید براینکه با افتخار دست شما را می بوسم و خود را خاک زیر پای شما می دانم، افزود: شما جانبازان از سلامت خود گذشتید و در عوض ، عزتی ابدی به دست آوردید.

رئیس پلیس فاتب خاطرنشان کرد: شما با خدا معامله کرده اید وتنها خدا می تواند اجر و پاداش شما را عنایت کند؛ چرا که ایثار شما با هیچ معیار مادی قابل سنجش و ارزیابی نیست.

سردار رحیمی عنوان داشت: ما خود را خادم شما و خانواده معظم شهدا و ایثارگران می دانیم و با همه وجود در خدمت شما خواهیم بود و به این خدمت و خدمتگزاری افتخار می کنیم.

وی با اشاره به اینکه شما خانواده شهدا و جانبازان در پیشگاه خداوند آبرومند هستید، اظهار داشت: دعا کنید که خداوند ما را عاقبت به خیر نماید و پایان زندگی ما را ختم به شهادت کند.

رئیس پلیس فاتب با اشاره به اینکه شما جانبازان در حقیقت شهیدان زنده اید که در پیشگاه خداوند دارای مقام و آبرو هستید، بیان داشت: امروز عزت و افتخار ما مدیون جانفشانی و دلاور مردی های شما و شهیدان گرانقدرمان می باشد که برای کشور ما عزت و آبرو به همراه داشت.

وی افزود: شما را همین افتخار بس که روز جانباز مصادف با میلاد پر برکت قمر بنی هاشم است که در رکاب سید و مولای خود حماسه آفرید؛ تا بدانجایی که باب الحوائج شد و به پاس رشادت های وی خداوند نام و ذکر وی را جاودانه کرد و مرقد وی را ملجا عاشقان اهل بیت علیهم السلام قرار داد .

سردار رحیمی عنوان داشت: همه رده های فاتب مکلف هستند به نحو احسن مسائل و مشکلات جانبازان عزیز و خانواده معظم شهدا را در صورت مراجعه، حل و فصل نمایند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 332071 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟