6 انتصاب جدید در پلیس پایتخت

به گزارش رکنا، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس Police پایتخت ظهر امروز در جلسه تکریم و معارفه تعدادی از مسئولان این فرماندهی با اشاره به اینکه مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توفیقی الهی است که باید قدردان آن باشیم و از لحظه لحظه ی آن استفاده نماییم، بیان داشت: داشتن مسئولیت با نیت الهی و برای رضای خداوند متعال ، نعمت بزرگی است که می توان از لحظه لحظه آن با انجام خدمتی صادقانه بهره جست.

photo_2017-11-21_17-04-00
وی افزود: مسئولیت اگر به درستی از آن استفاده شود فرصت مغتمی است و در غیر این صورت مسئولیت بار گرانی است که انسان را به قهقرا و قعر رذالت و پستی خواهد کشانید.
رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه این مسئولیت ها خواهد گذشت و خوشا به حال آنانکه از این فرصت ها در راه رضایت حق تعالی و خدمت به مردم بهره بگیرند، گفت: نظام ما نظامی ولایی، علوی، و اسلامی است و خدمت در این نظام افتخار بزرگی است که اگر توام با نیتی خدایی باشد اجر و پاداشی متعالی به همراه خواهد داشت.

photo_2017-11-21_17-03-59
رحیمی عنوان داشت: به فراخور جایگاهی که به ما داده می شود مسئولیت ما نیز متفاوت خواهد بود از این رو هر چه مسئولیت بزرگ تر باشد دقت و مراقبه ما نیز باید بیشتر و دقیق تر باشد.
وی با تبیین شرایط و ویژگی های مدیر موفق، بیان داشت: برجسته ترین ویژگی مدیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقوی، تدین و پرهیز کاری است که می تواند انسان را از لغزش و دیگر آسیب های این مسیر بازدارد. 

photo_2017-11-21_17-03-57
رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه باید برای مسئولیتی که به شما سپرده می شود برنامه ریزی داشته باشید و همواره تلاش نمایید که بازدهی و راندمان کاری خود را افزایش دهید، عنوان داشت:یک مدیر موفق کسی است که مقدورات و امکانات خود را شناسایی و از این امکانات و مقدورات به نحو مطلوب بهره برداری نماید.
وی با بیان اینکه همه ما می دانیم که نیروی انسانی بزرگ ترین و مهمترین سرمایه هر سازمانی است، اظهار داشت: باید به نحو مطلوب از این سرمایه بهره برداری شود و تلاش نماییم که با مدیریتی مناسب این سرمایه را به عناصری صالح، سالم و باانگیزه تبدیل نماییم.
رحیمی با تاکید براینکه باید برای مسئولیتی که عهده دار هستید برنامه ریزی دقیقی داشته باشید ، عنوان داشت: ما با جان و مال و ناموس مردم و با جزئی ترین مسائل مردم سرو کار داریم و اگر مجموعه سالم و صالح نباشد هرگز به نتیجه ای مطلوب نخواهیم رسید.
این مقام ارشد انتظامی با تاکید برلزوم رعایت سلسله مراتب و رعایت دقیق نظم و انضباط، خاطر نشان کرد: باید از امکانات و داشته هایتان به نحو مطلوب و بهینه استفاده نمایید و تلاش نمایید که بهره وری خود را بالا ببرید.
در این مراسم سردار مسعود مصدق به عنوان فرمانده یگان امداد تهران بزرگ، سرهنگ تورج کاظمی به عنوان رئیس پلیس فتا تهران بزرگ، سرهنگ پور غلام حسین به عنوان جانشین معاونت عملیات تهران بزرگ، سرهنگ موسوی پور به عنوان معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ کاشانی به عنوان معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری و سرهنگ دوم خانم نوابه لطفی به عنوان معاون امور بانوان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ معرفی و منصوب شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 329964 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟