سفارش آنلاین غذا از رستوران های قم

در اینجا به معرفی چند رستوران قم که برای سفارش آنلاین، ایده آل هستند، می‌پردازیم.

معرفی چند رستوران قم

قم یک شهر توریست پذیر بوده و اغلب رستوران‌های آن نیز با توجه به این موضوع، به طور مضاعف از شرایط محیطی و منوی غذایی خوب برخوردار هستند. از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

رستوران خادم

رستوران خادم، یکی از رستوران‌های بزرگ و مشهور شهر قم در بلوار شهید صدوقی یا همان زنبیل آباد است. این رستوران منوی غذایی بسیار متنوعی داشته و چلوکباب‌های آن مشهور هستند. به واقع اگر در شهر قم، هوس یک وعده چلوکباب درجه یک یا شیشلیک اعیانی کرده باشید، رستوران خادم اولین رستورانی است که شما را به خود جلب می‌کند.

رستوران مرتضوی

یکی دیگر از رستوران‌های ایرانی در شهر قم، رستوران مرتضوی است. این رستوران در بخش پایانی بلوار امین قرار دارد و کباب‌های آن درجه یک هستند. البته رستوران مرتضوی قم در اکثر مواقع شلوغ است و اگر بخواهید که سریع غذای خود را تحویل بگیرید و در لیست انتظار خالی شدن میز و صندلی منتظر نمانید، تنها راه حل شما  خرید آنلاین غذا شهر قم است.

خرید آنلاین غذا شهر قم

رستوران گردان سیرنگ

رستوران گردان سیرنگ، رستورانی متفاوت در شهر قم است که در متجمع تجاری سیرنگ، طبقه 11ام قرار دارد. گردان بودن این رستوران، از امتیازات اولیه آن به حساب می‌آید، اما حتی اگر قصد مراجعه حضوری را نداشته باشید؛ منوی غذایی رستوران گردان سیرنگ، خود یک دنیای جذاب و خوشمزه محسوب می‌شود. این رستوران در میدان آیت الله سعیدی شهر قم قرار دارد.

رستوران خلیج فارس

در معرفی چند رستوران قم، به معرفی رستوران خلیج فارس می‌رسیم. این رستوران در بلوار 15 خرداد قم، نزدیک به شاه سید علی، واقع شده است. رستوران خلیج فارس انواع غذاهای ایرانی، دریایی، پیش غذاهای خوشمزه، چلو، خورشت و ... را در منوی خود جای داده است. فضای گرم آن بسیار دوستانه و جذاب به نظر می‌رسد. هرچند که سفارش آنلاین از این رستوران نیز به اندازه کافی لذت بخش خواهد بود.

رستوران خانه خالی یزدان پناه

یکی دیگر از رستوران‌های خاص و درجه یک در شهر قم، رستوران خانه خالی یزدان پناه است. این رستوران در یک خانه تاریخی واقع شده است و حال و هوای سنتی آن، هوش از سرتان می‌رباید. اتاق‌های فیروزه‌ای، لاجوردی و سقف‌های مزین آن هر یک در جای خود عالی هستند. حوض میان حیاط هم با کاشی کاری‌های آبی و فیروزه‌ای رنگ خود، صفایی خاص به این رستوران داده است. البته فارغ از همه این جذابیت‌ها، منوی غذایی رستوران خانه خالی یزدان پناه عالی بوده و انواع غذاهای ایرانی و سنتی را در خود جای داده است. به این ترتیب حتی اگر فرصت مراجعه حضوری به محل رستوران را نداشته باشید، سفارش آنلاین برای شما کفایت خواهد کرد تا از طعم بی‌نظیر غذاهای آن لذت ببرید.

رستوران خانه خالی یزدان پناه

نحوه سفارش غذا انلاین شهر قم

برای آن که بتوانید به راحتی و بدون نیاز به صرف زمان، غذای مورد علاقه خود را از بهترین رستوران‌های شهر قم سفارش دهید؛ کافی است که از طریق اپلیکیشن اسنپ فود اقدام کنید. به این صورت با انتخاب محدوده آدرس، بهترین رستوران‌ها نمایش داده شده و به منوی کامل و قیمت‌ آن‌ها دسترسی خواهید داشت. حتی شما می‌توانید نظرات مشتریان قبلی هر یک از رستوران‌ها را مطالعه کرده و اگر از پیش تجربه و قضاوتی درباره آن‌ها ندارید، به این شکل اطلاعات تکمیلی به دست بیاورید.

پس از آن با سفارش غذا به سرعت با چند ضربه روی صفحه گوشی موبایل یا کلیک در نسخه دسکتاپ، ظرف مدت کوتاهی غذای گرم و تازه به محل آدرس شما ارسال می‌شود. در عصر مدرن و زندگی پرمشغله امروزی، این بهترین روش برای صرفه جویی در زمان و دریافت بالاترین کیفیت به نظر می‌رسد. توصیه می‌کنیم اگر تا به حال تجربه‌اش نکرده‌اید، در اولین فرصت چنین فرمتی از خرید اینترنتی غذا را امتحان کنید.

در اینجا نگاهی به چند نمونه از بهترین رستوران‌های قم و نحوه سفارش غذا انلاین شهر قم انداختیم. شما هم تجربه خود از رستوران‌گردی در قم را با ما و دیگر کاربران ما در بخش نظرات به بحث و اشتراک بگذارید و بگویید اگر تصمیم به سفارش آنلاین غذا از رستوران‌های قم داشته باشید، چه غذایی را از کدام رستوران ترجیح می‌دهید؟

کدخبر: 901744 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟