ساندویچ پنیری خانگی

ساندویچ پنیر گریل شده ساندویچی است که گرم سرو می‌شود و داخل آن پر از پنیر آب شده است. اگر پنیرها سرد باشند ماهیت ساندویچ کلا عوض می‌شود. در آخر، ساندویچ پنیر گریل شده باید روی سطح چرب کاملا داغ درست شود، فرقی ندارد ماهیتابه باشد یا ساندویچ‌ساز.

خب حالا ببینیم چه چیزی از یک ساندویچ پنیر گریل شده معمولی یک ساندویچ بهشتی می‌سازد؟ عوامل زیادی وجود دارند. قبل از هر چیز نان استفاده شده در این ساندویچ باید برای گریل کردن مناسب باشد. نه خیلی شکننده و نازک و نه خیلی ضخیم که پنیر داخل آن آب نشود. نان باید ترد و طلایی شود اما به قدری که ذره‌‌ای هم نسوزد. اگر فقط از یک نوع پنیر استفاده می‌کنید، بد نیست ریسک‌پذیری پیشه کنید. آنچه می‌تواند نظر شما را عوض کند ترکیبی از پنیرهای آب شده‌ای است که در هماهنگی با هم انتخاب شده‌اند و طعم مطبوعی به ساندویچ می‌دهند. آنچه مهم و کمی سخت است، رعایت نسبت پنیر به نان است که باید کاملا به اندازه باشد.

سطح خارجی تکه‌های نان با یک لایه نازک از مایونز پوشانده می‌شود زیرا مایونز مثل کره معمولی سریع نمی‌سوزد و نان را ترد و طلایی می‌کند، به علاوه چربی کمتری هم دارد. اگر فرصت کافی برای تجربه انواع نان‌ها و پنیرها را دارید، حتما از نان‌های با کیفیت‌تر و پنیرهایی استفاده کنید سریع آب می‌شوند. شاید فکر کنید دارید در مصرف پنیر برای یک ساندویچ زیاده‌روی می‌کنید اما به حرف ما اعتماد داشته باشید و لذت ببرید.

مواد لازم برای ۴ ساندویچ

پنیر

هشت برش نان حجیم

چهار قاشق غذاخوری مایونز

یک پیمانه پنیر چدار رنده

یک پیمانه پنیر پارمسان رنده

یک پیمانه پنیر گودا رنده

مراحل تهیه

اول نان را آماده کنید: تکه‌های نان را روی یک سطح خشک و تمیز قرار دهید. روی یک طرف هر نان به طور مساوی سس مایونز بمالید.

پنیرها را قاطی کنید: آن سمتی از نان را که سس مایونز مالیده‌اید روی تخته بگذارید. پنیر کافی روی یک برش نان بریزید و سپس یک برش نان دیگر روی آن بگذارید. حالا داخل نان‌ها پنیر هست و بیرون آنها مایونز.

ساندویچ را بپزید: ساندویچ را داخل ساندویچ‌ساز با دمای متوسط قرار دهید. بگذارید ۲ تا ۴ دقیقه به قدری بپزد که زیر نان طلایی شود. سپس آن را برگردانید تا روی دیگرش هم طلایی و پنیر داخلش آب شود، یعنی ۲ تا ۳ دقیقه دیگر.

سرو ساندویچ: ساندویچ پنیر گریل شده را از قطر نصف کرده و تا گرم است نوش جان کنید.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 339553 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟