پرسش و پاسخ

ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • نامزدم به من خیانت کرد

    دختری هستم 21 ساله و دانشجو كه با شكست عشقی مواجه شدم. اوایل خواستار این رابطه نبودم ولی بخاطر اصرار‌های بیش از حد طرف مقابلم و با شناختی كه از او داشتم و مورد تایید قرار گرفتنش از طرف دیگران در نهایت پذیرفتم و در مكان مقدسی با هم عهد بستیم برای همیشه با هم بمانیم ولی با گذشت زمان با خیانت مواجه شدم با این حال هنوز قادر به فراموش كردنش نیستم و نمی‌توانم غیر از او به فرد دیگری فكر كنم. در حالی كه موقعیت‌های زیاد دیگری دارم تا بتوانم او را فراموش كنم ولی باز هم نمی‌توانم. در خانواده‌ام شرایط عاطفی خوبی هم مهیاست. راه حل چیست؟

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۳/۲۹ ۱۱:۵۷:۳۴
  • بدون شناخت عقد کردم حالا نه راه پس دارم نه راه پیش

    خانواده‌ام رسم نامزدی ندارند. بدون آشنایی عقد كردیم. بعد از 2ماه تازه همدیگر را شناختیم و نپسندیدیم، چه فایده حالا نه راه رفت هست نه راه برگشت.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۳/۲۹ ۱۱:۵۲:۵۶
  • پسرم ناگهان در درس‌هایش افت کرد

    پسرم شاگرد درسخواني است و كلاس پنجم ابتدايي درس مي‌خواند. يكدفعه افت تحصيلي شديدي پيدا كرده است. با اين افت تحصيلي ناگهاني نمي‌دانم بايد چكار كنم؟

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۳/۲۹ ۱۱:۵۰:۴۲
  • حافظه ام کم شده است

    6 ماه است كه حافظه‌ام كم شده است، حرف‌هایم یادم می‌رود و فراموش می‌كنم هر چیزی را كجا گذاشتم. از نظر روحی ـ روانی بهم ریخته‌ام و این مساله من را عصبی كرده است، نمی‌دانم دلیل فراموشی‌ام به خاطر چیست؟

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۳/۲۹ ۱۱:۴۷:۴۱
  • چکار کنم که اینقدر حساس نباشم؟

    نسبت به حرف اطرافیانم حساس شده و احساس دلهره دارم. به شدت عصبی می‌شوم و كنترل خودم را از دست می‌دهم. چه راهكاری برای از بین بردن این احساس وجود دارد؟

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۳/۲۹ ۱۱:۴۵:۱۸