مردم فریب نخواهند خورد!

این روزها برخی مدعیان انتخاباتی با شعار خدمت به مردم ، در استانها و شهرستانهای کشور میلیاردها تومان برای تبلیغات  و خرید رای  هزینه می کنند که تصور این مبلغ ها برای مردم ممکن نیست.

 این امر یکی از مهمترین دلایل کاهش مشارکت های مردمی وترویج بی اعتمادی به انتخاب و منتخب است .

آقا ، جناب ،  این ریخت وپاش های بی حساب و کتاب  ممکن بود در گذشته برای خیلی ها شیره به سر مالیدن و تبدیل به رای می شد. اما امروزه  روز با افزایش آگاهی مردم به تبعیض ها ، طبقاتی شدن جامعه ، اختلاس ها ، شناخت ناخدا از کدخدا و دزدی های ریز و درشت همه و همه نه تنها برای شما رای نخواهد شد بلکه  تبدیل به ابزار های ضد مشارکت می گردد .

جناب ، تو نه جایگاه اقتصادی ، نه اجتماعی ، نه موقعیت شغلی ، نه مال و اموال پدری  ، نه علم وعملت نه ... هیچ یک به اندازه ای نیست که توجیه کننده این پولهای میلیاردی برای ریخت وپاش ها باشد.

مگر آن تک صندلی  مجلس چقدر درآمد زایی برای تو و امثال تو دارد که تصمیم گرفته اید  تمام ارزش های انسانی خود و دیگران را از بین  ببرید.

بعد مردم باید باور کنند که تو و امثال تو برای خدمت آمدید ؟!!!.

شما ها اگر خیلی هنر بکنید که بعید میدانم ، تمام چهار سال دوره مجلس را  فقط باید رایزنی بکنید و منت و خواهش تا بتوانید جوابگویی میلیارد هایی باشید که این مبلغ ها را برایتان هزینه کرده اند .

شما نماینده این قشر خاص هستید نه مردم .

توو امثال تو خودتان را فروختید، دقیقا چهار سال تمام ..!!!

شماها خیلی ساده اید ،  آنهم با افکار ژولورنی تان  که فکر می کنید مردم این رفتارهای شما را رصد نمی کنند و پاسخ کوبنده ای  به شما نخواهند داد  ، بقول ما گیلانی ها :

« هم جه عراق خورما دکفی ، هم جه گیلان تورشه کونوس »

کدخبر: 968355 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟